[PC] Waar blijft de nieuwe goede F1-game?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Het seizoen is weer begonnen en mijn handen en voeten beginnen alweer te jeuken. Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog geen nieuwe goede F1-game gezien. De laatste die ik heb is GP4 en F1-2002, maar de Geoff Crammond serie (GP4) vind ik vooral grafisch en qua handling zwaar gedateerd (was ie bij het uitkomen al imo :| ).
De F1-serie van EA vond ik beter, maar die is wat mij betreft ook weer vrij oud. Mijn fijne hardware vraagt om een dikkere game ;) .

Wie weet of er nog een recente F1-racer, en dan meer sim dan arcade, uit is of binnenkort uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 14:27

Neoz

Neoz & Hobbes

Er komt voorlopig geen race game meer van Geoff Crammond aangezien de makers van de Grand Prix series gestopt zijn.

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Op dit moment heeft Sony volgens mij de volledige F1 licensie voor games, aangezien Sony weinig uitbrengt voor PC zal dit nog wel even kunnen duren.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Sony releasede Formula One 2003 ook in juli vorig jaar, dus als er een nieuwe versie van uit komt, zal het juni/juli dit jaar zijn. Zie ook http://www.vgcity.com/news/544.html voor het nieuws over de Formula One 2003 van vorig jaar. Misschien als je geluk hebt komt hij eerder uit, maar Sony geeft meer prio aan de PS2 zoals dominic al zegt, dan aan de pc.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie dat de TS nog uitgaat van F12002. Wat dan in ieder geval wel aan te raden is, is om over te stappen naar F1C. Dan heb je in ieder geval nog de laatste versie van EA te pakken.

Verder is alles al wel gezegd: Sony heeft de licentie en die zie ik voorlopig nog even niks op de PC uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor F1C zijn prachtige 2003 en over een tijdje 2004 updates voor te krijgen, waar je systeem het bovendien behoorlijk zwaar mee zal hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ok thanx, ik ga zeker ff die F1 challenge checken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Moet je zeker doen. je kan voor dat spel echt ontzettend veel en gave mod's downloaden.

Ik spel zelf op dit moment veel de 2003 mod , maar ook de Turbo mod( gebruik daar wel F1 2002 voor) _/-\o_

Als je meer info wilt over dit spel kijk dan ff bij http://forum.gamer.nl/sho...0&perpage=25&pagenumber=1

Erg gave topic

[ Voor 3% gewijzigd door seninha op 11-03-2004 09:10 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
We hebben er zelf ook 1 hoor ;)

F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3
Pagina: 1