Ik zit met een vrij vervelend probleempje, namelijk: Ik was bezig met een FAQ schrijven in Notepad toen ineens mijn computer vastliep. Er was geen enkele mogelijkhed om hem weer aan de gang te krijgen, dus een reboot was de enige optie. Notepad slaat niet automatisch na zoveel minuten een bestand op, dus ben ik nu echt alles kwijt of is er een optie om het weer terug te krijgen? Omdat ik dacht dat het een behoorlijk simpel probleempje was, dacht ik het wel terug te kunnen vinden met de search of Google. Echter, ik kan helemaal niks vinden nadat ik de bekende zoekmachines en de search van GoT er op losgelaten heb.
Ik heb wel aan het begin (toen ik een paar regeltjes getikt had) het bestand opgeslagen dus ik hoop dat er enige mogelijkheid is om de rest ook weer terug te krijgen. Is dat mogelijk, of ben ik gewoon alles kwijt en kan ik weer opnieuw beginnen?
Ik heb wel aan het begin (toen ik een paar regeltjes getikt had) het bestand opgeslagen dus ik hoop dat er enige mogelijkheid is om de rest ook weer terug te krijgen. Is dat mogelijk, of ben ik gewoon alles kwijt en kan ik weer opnieuw beginnen?
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.