Laatste keer: Anton, e-mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik waag nu bij deze een laatste poging om jou te kontakten over winkeliers/handelaars die nieuw spul aanbieden in de vraag een aanbod.

Er staan er al weer een paar in, maar ik post de links nog effe niet (gaat over geheugen, hint hint)

Als ik nu geen bericht meer krijg van jou of Femme over dit onderwerp, ga ik er vanuit dat Tweakers.net er het geen probleem vindt als er nieuw spul stiekem in onze tweedehands rubriek aangeboden wordt en stop ik met het doorspitten van die lijsten.

Dus het balletje ligt nu bij jullie. Ik lijk misschien een beetje kort door de bocht hiero, maar ik heb geen zin om hier tien keer achteraan te vangen.

Als ik goed bericht krijg zal ik mijn diensten heel graag aanbieden voor de integriteit van de site. Als ik slecht bericht krijg, dan niet, no hard feelings, maar laat gewoon effe iets horen, wel zo netjes.

Tot horens

ieeeepppppp :P

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

lijkt me duidelijk dit :( (ik vind het goed wat je doet, maar de rest boeit het dus niet zo denk ik..)

Mijn iRacing profiel

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als het goed is wordt er gewerkt aan een soort van meldpunt hiervoor. tenminste dat was op de meeting afgesproken. op dit moment heeft een te kleine groep toegang tot die database, ikzelf kan er bijv niet in klooien (maar wel weer in de pricewatch)

Ik zou zeggen, keep bugging them :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb toch echt geen mailtje van VROEM! gekregen.

Waarom kan dit bdw niet gewoon in LA gepost worden?

• Booster
  • Laatst online: 22:56

Booster

Superuser

Volgensmij had alleen Anton mail gekregen, maar dat mailtje was in zijn mailbox wat teruggezakt dus had ie em over het hoofd gezien...

En toen beloofde ie zo snel mogelijk te reageren geloof ik....

Volgensmij, kan zijn dat ik 2 dingen door mekaar haal....

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik had met Anton gemaild en volgens mij zou ik van hem of van Femme bericht terug krijgen.

Ik heb niet alle mailtjes meer, dus ik weet niet helemaal letterlijk meer wat er nu afgesproken was mbt berichtgeving.

Maar ik zit in elk geval ergens op te wachten.

Kep net mail binnen van Anton dat hij nog wacht op reaktie van Femme, dus Femme, jij hebt geen mail van mij, maar van Anton.

Misschien zou je je reply aan hem ook gelijk naar mij kunnen sturen? Maakt het iets makkelijker met overleggen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

De laatste keer dat ik Femme sprak, kreeg hij meer dan 3600 mails per dag, hij moet misschien nog even zoeken naar het bewuste mailtje dus...

Bericht hierboven

Verwijderd

3600 mails p/dag?!?
Dat moet overdreven zijn..

Of er zit wel heeeeeeeeel veel spam tussen!
En hoe kijk je dan of er iets nuttigs tussen zit?

3600 gedeeld door 24 = 150 mailtjes p/uur
dat zijn elke 2 minuten 5 mailtjes!

neh, dat geloof ik niet.

Verwijderd

De mailtjes werden automatisch door FreeBSD verstuurd.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeuh ?

Zeker: New!Hotmail news! :)

Maaruh, het lijkt me dat Anton denk ik het over het hoofd heb gezien, als hij zoveel mailtjes had. Zet er dan voortaan gewoon ff op op urgent ofzow (zown ! voor je mail). Dan valt het wat beter op.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Heb ik laatste keer ook gedaan. Het wachten is nu op reaktie van femme

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

Dit gaat tussen Vroem & de Tnet crew... Mailtje is/gaat onderweg binnen 10 mins.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.