haakse cinch stekker?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11
Ik zoek eigenlijk een cinch stekker die de helf korter is dan een normale cinch stekker of liever nog korter. Bestaan die ook?
Of zijn er ook haakse cinch stekkers?

Ik zit er namelijk anders mee dat mijn versterker niet in mijn kast past. Hij is dan net te lang.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ja, haakse Cinch stekkers bestaan zeker, en die zijn ook overal te koop hoor, bij MediaMarkt iig wel :).

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11
ddc schreef op 09 maart 2004 @ 22:49:
Ja, haakse Cinch stekkers bestaan zeker, en die zijn ook overal te koop hoor, bij MediaMarkt iig wel :).
Zijn ze er dan ook met kabel erbij? Ik wil zelf niet die stekkers eraan moeten zetten.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Zo moeilijk is dat niet en er zijn vast mede tweakers die je willen vetrellen hoe je dit het beste kunt doen.

Alleen is het niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het signaal om een bocht van 90 graden te maken.

Verwijderd

die zijn meestal met kabel erbij, maar apart ook te verkrijgen hoor.

• Dennis
  • Nu online
Ik meen dat je hebt waar je de kabel aan kunt monteren en je hebt van die stekkers waar dan aan de kwartse kant weer een "normale" cinch in kan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:59:
Alleen is het niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het signaal om een bocht van 90 graden te maken.
Leg mij die eens uit.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:59:
...
Huh!? Bullshit (forgive me lord...)
Zelfs in HF (bij zenders enzo) worden haakse bochten gemaakt, zelfs dat gaat 100% goed.
Nu mag jij vertellen waarom het bij LF niet goed voor de kwaliteit is... :+

Alles kan stuk.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:08

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
[flauwe modus]Dan gaat het geluid het hoekje om.[/flauwe modus]

Excuus, ben beetje melig :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vliegt het signaal uit de bocht ofzo, met 90 graden hoeken? 8)7

Serieus: intern maken die dingen ook hoeken van 90 graden, electrische circuits, het enige wat je geen haakse bocht wil laten maken, is een glasvezelkabel, die breekt dan nml.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:56
Haakse bocht slecht voor het geluid? Dan mag Neutrik hun assortiment eens gaan veranderen :Y) Haakse pluggen worden oa. ongelofelijk veel gebruikt door gitaristen om tussen pedaaltjes te hangen, en op plaatsen waar een gewone plug te lang is (zoals bij de TS dus)
Voor electrische geleiding boeit het geen ene fuk of't een bocht maakt of niet :9

Ticking away, the moments that make up a dull day

• CaineTanathos
  • Laatst online: 07-07 22:00
<off-topic>
afgang Emptor22 :P
</off-topic>

Ik denk dat je de kabel zelf zal moeten aansluiten (zo moeilijk is dat niet)
en dan kun je ze ook op maat maken

[ Voor 80% gewijzigd door CaineTanathos op 10-03-2004 19:18 ]

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Zoalng je het kabeltje maar niet door een te sterke hoek wringt is het niet zo erg, dan krijg je namelijk problemen met kabelbreuk. Om de TS nog maar een klein beetje van de ondergang te redden ;)

Verwijderd

Mja :/ en ik dacht laat ik niet flauw doen doet iedereen het wel :o

bij haakse bochten krijg je betere bas omdat het botst

Verwijderd

Ik zat aan coax / glasvezel te denken die waarbij te scherpe bochten de mantel core kan breken en ben idd iets te snel geweest

Me thinks ive been humiliated enough now!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:02 ]

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 09:58:
Ik zat aan coax / glasvezel te denken die waarbij te scherpe bochten de mantel core kan breken en ben idd iets te snel geweest

Me thinks ive been humiliated enough now!!!
Ah oke.
Maar ook voor coax en glas zijn er haakse verbindingen verkrijgbaar. Enige is dat je de kabel zelf niet haaks moet buigen.

Alles kan stuk.

Pagina: 1