The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Zijn ze er dan ook met kabel erbij? Ik wil zelf niet die stekkers eraan moeten zetten.ddc schreef op 09 maart 2004 @ 22:49:
Ja, haakse Cinch stekkers bestaan zeker, en die zijn ook overal te koop hoor, bij MediaMarkt iig wel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Alleen is het niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het signaal om een bocht van 90 graden te maken.
Verwijderd
Leg mij die eens uit.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:59:
Alleen is het niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het signaal om een bocht van 90 graden te maken.
Huh!? Bullshit (forgive me lord...)Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:59:
...
Zelfs in HF (bij zenders enzo) worden haakse bochten gemaakt, zelfs dat gaat 100% goed.
Nu mag jij vertellen waarom het bij LF niet goed voor de kwaliteit is...
Alles kan stuk.
Excuus, ben beetje melig
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Serieus: intern maken die dingen ook hoeken van 90 graden, electrische circuits, het enige wat je geen haakse bocht wil laten maken, is een glasvezelkabel, die breekt dan nml.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Voor electrische geleiding boeit het geen ene fuk of't een bocht maakt of niet
Ticking away, the moments that make up a dull day
afgang Emptor22
</off-topic>
Ik denk dat je de kabel zelf zal moeten aansluiten (zo moeilijk is dat niet)
en dan kun je ze ook op maat maken
[ Voor 80% gewijzigd door CaineTanathos op 10-03-2004 19:18 ]
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Verwijderd
bij haakse bochten krijg je betere bas omdat het botst
Verwijderd
Me thinks ive been humiliated enough now!!!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:02 ]
Ah oke.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 09:58:
Ik zat aan coax / glasvezel te denken die waarbij te scherpe bochten de mantel core kan breken en ben idd iets te snel geweest
Me thinks ive been humiliated enough now!!!
Maar ook voor coax en glas zijn er haakse verbindingen verkrijgbaar. Enige is dat je de kabel zelf niet haaks moet buigen.
Alles kan stuk.