As finishing touch, god created the dutch.
In dit draadje op het forum van Trillian is, volgens mij, het een-en-ander te vinden.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hoewel ik serieuze techvragen net zo lief in losse topics heb (veel makkelijker als iemand later hetzelfde zoekt), lijkt dit me iets dat je beter even in [rml][ Trillian] Pro 2 features en discussie[/rml] kunt vragen (als het daar niet al is genoemd) 
Dus geen slotje omdat je niet had gezocht of iets dergelijks, alleen omdat het daar wat beter past
Trouwens welkom op GoT
Ik had je vraag naar dat topic kunnen verplaatsen, maar omdat je nieuw bent doe ik dat maar niet, anders ga je ook zo aan jezelf twijfelen waar je je vraag nu had gesteld
Noem trouwens dat ene soundpack even wanneer je een reactie plaatst in [rml][ Trillian] Pro 2 features en discussie[/rml] - altijd leerzaam voor de anderen.
(Nou ja, als het een legale link is en het geen copyrighted spul is, doe anders maar niet
)
Dus geen slotje omdat je niet had gezocht of iets dergelijks, alleen omdat het daar wat beter past
Trouwens welkom op GoT
Ik had je vraag naar dat topic kunnen verplaatsen, maar omdat je nieuw bent doe ik dat maar niet, anders ga je ook zo aan jezelf twijfelen waar je je vraag nu had gesteld
Noem trouwens dat ene soundpack even wanneer je een reactie plaatst in [rml][ Trillian] Pro 2 features en discussie[/rml] - altijd leerzaam voor de anderen.
(Nou ja, als het een legale link is en het geen copyrighted spul is, doe anders maar niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()