[Bug] Meuktracker geen e-mailnotificatie

Pagina: 1
Acties:

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 17:03
Het is mij op gevallen dat ik de laatste tijd geen e-mails ontvang van alle Meuk waar ik mij op heb geabonneerd, terwijl er genoeg updates zijn de afgelopen tijd waar ik me op geabonneerd heb.

Dus bij deze een 'bug report'....

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke meuk gaat het om?

• Graham
Harm schreef op 09 maart 2004 @ 21:47:
Welke meuk gaat het om?
Nou zoals ik gisteren zag was er een update voor Trillian Pro, Emule en Total Commander, maar geen mailtje van gehad jammer genoeg.

• Harm
  • Niet online
Hm, dat is raar want de gerelateerde producten zijn wel gewoon ingevuld. Komen mails toevallig op een Hotmail- of een ander adres uit waar je nogal heftig spam tegenhoudt?

• Graham
Nee het is geen hotmail (kan je ook wel zien lijkt me) en ik gebruik alleen mailwasher waar niets van t.net instaat. In Outlook wordt ook niets geblocked.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben je toevallig niet vergeten een OS te kiezen? Er zijn ook mensen die zich voor de hele sleur aan Windows-versies hadden aangemeld voor een bepaalde software-update en werden daardoor overspoeld met mailtjes; voor elk geselecteerde OS een mailbericht.

• Graham
Robin Vreuls schreef op 09 maart 2004 @ 22:45:
Ben je toevallig niet vergeten een OS te kiezen? Er zijn ook mensen die zich voor de hele sleur aan Windows-versies hadden aangemeld voor een bepaalde software-update en werden daardoor overspoeld met mailtjes; voor elk geselecteerde OS een mailbericht.
Nope dat staat wel ingesteld....maar zou dit misschien het probleem zijn (zie eerste regel)....

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25528/thumb.jpg

Heb hem net weg gehaald btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 09-03-2004 23:14 ]

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij is de meukmailer sowieso wat buggy.

Ik kan ook geen producten meer toevoegen, terwijl ik ooit wel een lijstje had.
Als ik het product selecteer en op 'Yes...' klik, dan krijg ik
Er bevinden zich geen items meer op je mailmenuutje! Je wordt binnen drie seconden terug verwezen.

Overigens kan ik niet ergens een lijstje opvragen van de items die misschien nog wél in mn lijstje zouden staan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
Graham schreef op 09 maart 2004 @ 23:12:
[...]

Nope dat staat wel ingesteld....maar zou dit misschien het probleem zijn (zie eerste regel)....

[afbeelding]

Heb hem net weg gehaald btw.
Misschien is het een idee om een aantal items overnieuw in te voeren om te kijken of ze dan wel werken.

Wat doet die bovenste entrie daar trouwens? Je ziet alleen '- Windows XP' staan zonder een naam van een programma ervoor oid :? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 09-03-2004 23:26 ]

The devil is in the details.

• Harm
  • Niet online
MadMurdock schreef op 09 maart 2004 @ 23:23:
Overigens kan ik niet ergens een lijstje opvragen van de items die misschien nog wél in mn lijstje zouden staan?
http://www.tweakers.net/meuktracker/?Action=Notificatie werkt bij mij prima :) .

• MadMurdock
  • Niet online
Als dat bij jou een overzichtje is, is mijn lijst dus leeg :)

Overigens blijft dan de opmerking wel dat ik niks kan toevoegen..
edit:
Hmm, merk net dat je geen searchresultaten kan toevoegen aan je lijst.
Had bijvoorbeeld gezocht op 'kernel' maar als ik dan linux 2.4 kernel selecteer en klik op toevoegen, dan pikt die dát niet..

edit:
2: Eh.. nu werkt ook dat niet meer, word ik nou gek :?

edit:
3: Oké, de laatste opmerkingen dan; hij doet het alleen als je een search result selecteert sámen met een besturingssysteem.. Vond een beetje apart voor een Linux kernel, maar goed; het werkt al ;)

side-note: heb wel de hele dag tentamens zitten leren, misschien maakt dat uit :P

[ Voor 66% gewijzigd door MadMurdock op 09-03-2004 23:38 ]

• Graham
December schreef op 09 maart 2004 @ 23:25:
[...]
Misschien is het een idee om een aantal items overnieuw in te voeren om te kijken of ze dan wel werken.

Wat doet die bovenste entrie daar trouwens? Je ziet alleen '- Windows XP' staan zonder een naam van een programma ervoor oid :? :P
Wat een takke werk, hij hoort het gewoon te doen. En antwoord op je tweede vraag zie mijn vorige post.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
Ik zei niet alle dingen opnieuw invoeren, alleen even een paar programma's om het uit te proberen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 09-03-2004 23:47 ]

The devil is in the details.

• Robin
  • Niet online
Hier kan ik zoeken naar een item uit de Meuktracker, maar zodra ik iets wil toevoegen blijkt dat niet te kunnen. Dit lijkt mij een bug dat gemeld kan worden op de devtrack zodat de Meukmailer gefixt kan worden.

• MadMurdock
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 10 maart 2004 @ 00:00:
Hier kan ik zoeken naar een item uit de Meuktracker, maar zodra ik iets wil toevoegen blijkt dat niet te kunnen. Dit lijkt mij een bug dat gemeld kan worden op de devtrack zodat de Meukmailer gefixt kan worden.
Geldt volgens mij zelfs voor alle producten (ongeacht of je ze via de search toevoegt of direct).

Bug gemeld

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:27
Ik heb er ook last van dat ik al een tijdje geen mail meer ontvang over updates uit de meuktracker.

Alles staat goed ingesteld, ook het besturingssysteem, maar ik krijg toch niks binnen, ondanks dat er voor een hoop producten al een update verschenen is.

Maar ik vraag me af of het wel aan tweakers.net ligt. Op een aantal sites heb ik aangegeven een nieuwsbrief te willen ontvangen. Deze heb ik echter ook al een tijd niet meer gezien, terwijl dat nieuwsbrieven zijn die regelmatig worden verstuurd.

Nu ben ik eens op de site van m'n provider gaan kijken waar m'n mailtjes binnen komen. (Zonnet)

Nu blijkt dat deze met een spamfilter werken en ik heb zo'n vermoeden dat deze net iets te goed zijn werk doet >:)

Dus voor iedereen die problemen heeft met zijn meukmail, controleer of de provider van je email een spamfilter draait.

Ik heb mijn provider net een mailtje gestuurd in de hoop dat deze wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen. Dus we wachten af :) Als ik meer weet zal ik het hier even posten.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Harm
  • Niet online
Spamfilter van Zonnet verwijdert niet automatisch zaken hoor. Dat kun je wel zo instellen, maar dat gaat niet automatisch zo.

• Jeroen O
Harm schreef op 13 maart 2004 @ 13:36:
Spamfilter van Zonnet verwijdert niet automatisch zaken hoor. Dat kun je wel zo instellen, maar dat gaat niet automatisch zo.
Waar kan het dan aan liggen? Er gaat toch ergens iets niet goed. Kunnen jullie niet controleren of de mailtjes voor de meuktracker inderdaad verzonden worden?

Het heeft altijd goed gewerkt maar nu opeens niet meer.

Ik heb net nog even bij de emailfilter instellingen gekeken van m'n zonnet mail maar er zijn daar geen filterregels gedefineerd. Daar kan het dus niet aan liggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen O op 13-03-2004 15:00 ]

• Graham
Ik heb iig alles weggehaald en dan weer een voor een opnieuw in de lijst gegooit.....heeft niet geholpen. :(

• Jeroen O
Wordt er eigenlijk al aan het probleem gewerkt?

• Robin
  • Niet online
Ik zou het niet weten, wacht nou maar eerst een rustig af totdat een devver zijn zegje hier gedaan heeft. Tot die tijd kan je trappen wat je wilt, zolang een groene nog niet langs is geweest kunnen wij blauwen hier ook niks aan doen.

• MadMurdock
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 25 maart 2004 @ 14:23:
Ik zou het niet weten, wacht nou maar eerst een rustig af totdat een devver zijn zegje hier gedaan heeft. Tot die tijd kan je trappen wat je wilt, zolang een groene nog niet langs is geweest kunnen wij blauwen hier ook niks aan doen.
Mmm... en volgens mij bestaat het probleem nog steeds. Bij mij wel althans.
Toch 'apart' dat er na anderhalve maand nog geen een devver heeft gereageerd.

• Harm
  • Niet online
MadMurdock schreef op 20 april 2004 @ 09:14:
[...]

Mmm... en volgens mij bestaat het probleem nog steeds. Bij mij wel althans.
Toch 'apart' dat er na anderhalve maand nog geen een devver heeft gereageerd.
Zou je het daarom eens op Devtrack kunnen melden? Als je er dan een verwijzing naar dit topic bijzet, dan is ook duidelijk dat je niet de enige persoon bent die er last van heeft :) .

• MadMurdock
  • Niet online
Harm schreef op 20 april 2004 @ 09:29:
[...]

Zou je het daarom eens op Devtrack kunnen melden? Als je er dan een verwijzing naar dit topic bijzet, dan is ook duidelijk dat je niet de enige persoon bent die er last van heeft :) .
Ok, zal t zo eerst even doen..

[ Voor 11% gewijzigd door MadMurdock op 20-04-2004 09:50 ]

• Jeroen O
MadMurdock schreef op 20 april 2004 @ 09:14:
[...]

Mmm... en volgens mij bestaat het probleem nog steeds.
Dat klopt inderdaad. Bij mij werkt de emailnotificatie ook nog steeds niet.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het mailen zou weer moeten werken.

• Graham
Femme schreef op 20 april 2004 @ 22:32:
Het mailen zou weer moeten werken.
Jup merkte het vandaag al met de nieuwe ffdshow en zag ook dat de status van het probleem resolved was. Goed werk dev'vers :D

Verwijderd

Big thnx aan de devvers! Het werkt weer!
_/-\o_

• Jeroen O
Bij mij werkt het ook weer :)

Heren devvers, bedankt 8)

• Graham
Mmm het lijkt erop dat hij weer kapot is (hier althans). Heb namelijk geen update e-mailtje gehad van Nero, ffdshow en eMule.

Misschien dat een devver er 'even' naar kan kijken...

[ Voor 14% gewijzigd door Graham op 05-05-2004 13:10 ]

• MadMurdock
  • Niet online
Hmm en bij mij ook weer niet...

Is het zo dat niet iedereen hier last van heeft? Hoe kan dat eigenlijk?

Btw, het probleem net maar weer even toegevoegd op de bugtrack.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De cronjob was uitgezet. Ik weet niet waarom maar het zou nu iig weer moeten werken.
Pagina: 1