Toon posts:

Waar kan ik een NEC341 Imode datakabel halen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal...

Ik heb nu reeds enkele maanden een Nec341 Imode toestel ben er heel gek mee. Het mooie ervan is dat ik met mijn vriending in plaats van dure Sms'jes hele lange emails kan schrijven en dat alles is al inbegrepen in mijn bundel.

Alleen zoek ik geruime tijd naar een datakabel voor mijn Nec341, het moet wel een USB uitvoering zijn. Ik wil het niet van het buitenland halen want ik heb al 4 of 5 keer wat besteld en 2 keer heb ikniets ontvangen, dus dat wil niet nog eens.

Kan iemand mij helpen aan een site of een winkel die deze datakabel levert ?

Alvast bedankt

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Hij is recentelijk in de winkels gekomen. Kpn business center heeft hem, denk primafoon ook wel. Gewoon even zoeken op www.primafoon.nl

Heb hem ook al gebruikt. Ik kan 1 ding zeggen, hij werkt ongelofelijk langzaam, maar wel handig voor een back-upje van je telefoonboek.

Edit:
hier staat ie

[ Voor 22% gewijzigd door Grimli op 09-03-2004 21:23 ]

Verwijderd

Ik heb de kabel in Engeland besteld, en een week erna werden ze ook in Nederland leverbaar. 8)7 maar zoals hierboven genoemd: erg sloom, en ik blijf het vaag vinden dat je bij een usb apparaat een com-poort moet instellen :?

Voor de foto's is hij ook wel makkelijk trouwens...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt grimli voor de Tip, ik vind hem trouwens wel erg duur, met verzenden kost ie 45 Euro. Is er op internet nergens wat te krijgen ?

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Gewoon naar een kpn business center? Dan gaan in ieder geval je verzendkosten er af. Ik gelood niet dat hij ergens anders dan bij KPN te bestellen is

Verwijderd

He Bluebird,

Je kunt de datakabel NEC341i naar ik meen in Nederland alleen verkrijgen via www.mobilestunter.com, het is dezelfde datkabel als bij KPN alleen is deze 12 Euro goedkoper. Ik heb hem zelf ook in gebruik en hij bevalt mij prima...
Pagina: 1