[98] c kopieren naar e en daar c van maken*

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
mn pa heeft op zn pc waar die al zn schoolwerk en belasting en andere dingen op doet een nieuwe hardeschijf. 20 gb.
maar al zn werk en programma's en dingen staan op c maar daar is een beetje plek tekort (1.5 gb in totaal) dus nu wil hij heel c naar e kopieren en dan e de c schijf maken. zonder dat er foutmeldingen komen van programmes dat ze iets niet kunnen vinden of iets dergelijks. hoe doe ik dit? kan ik gewoon in dos xcopy32 gebruiken om alles naar e te zetten? en hoe zorg ik dan dat e: --. c: word en c: --> e: wordt??? 8)7

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 14:35

Tux

Je geeft niet aan welke Windows versie je gebruikt. Bij Windows9x wordt het denk ik nogal moeilijk omdat je ook alle verwijzingen in het register moet veranderen enzo. Bij Windows2000/XP is het volgens mij wel mogelijk om de drive letter te veranderen, maar of dat ook bij je C schijf kan vraag ik me af.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

waarom stopt hij niet gewoon die 20GB in zijn oude PC? of copieer je het via een netwerk. waarom allemaal zo moeilijk denken. lukt het zo niet.. dan hoor ik het wel.

• Opperhoof
het gaat om een win98 pc

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:56
Ghosten?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Opperhoof
had ik al gevonden in een ander topic maar dat werd afgeraden omdat het te gevaarlijk was voor people die dit nog nooit gedaan hadden. de info mag in geen geval verloren gaan...

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Ghost of PowerQuest DriveImage. Wat kan er fout gaan? Je moet de oude schijf natuurlijk niet leeg gooien voor je weet dat het overzetten gelukt is. En zo ingewikkeld is Ghost niet hoor...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - prober hier voortaan ook zelf op te letten :)

Verder moet je uiteraard niets doen voordat je een goede backup maakt :)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:56
Opperhoof schreef op 09 maart 2004 @ 21:20:
had ik al gevonden in een ander topic maar dat werd afgeraden omdat het te gevaarlijk was voor people die dit nog nooit gedaan hadden. de info mag in geen geval verloren gaan...
kan niet mis gaan, als je gewoon van C -> E ghost en het gaat mist, dan heb je nogsteeds alles op C staan. En ik zie zoiezo niet in er mis kan gaan. Is vrij veilig imho, ghosten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1