Toon posts:

[Outlook] lege velden in ie na aanklikken link

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij mij nu op een link in een html opgemaakte email binnen outlook klikt start er wel een ie venster maar wordt de url niet ingevuld

Ik kan het zoals fresyl (zie eerder topic met ongeveer zelfde probleem, dit is volgens mij een andere) ook oplossen door de link te kopieren en te plakken... dit probleem is echt irritant als je veel mailtjes met html opmaak krijgt...

Ook in andere normale windows programma's en gewone toepassingen bestaan er vaak links bij een help menuutje naar help online of zoiets. Deze worden ook niet meer ingevuld. Het begint echt irritant te worden.

Ik heb sp1 voor ie inclusief de Q330994 update voor mhtml links of iets dergelijks maar het probleem duurt voort, kan er zelf niets voor vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
ff omhoogschoppen

Verwijderd

Topicstarter
en weer... heeft niemand dit probleem of wenst er gewoon niemand op te reageren...?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Best kans dat mensen niets weten te verzinnen naast de suggesties in de vele andere topics over nietwerkende links en nieuwe vensters vanuit OL / OE / IE. Ool ik niet eigenlijk :+
Loop die voor de zekerheid nog eens de search langs en voor het geval je dat niet had gezien: loop de tips in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger even langs. Dat gaat niet direct over OL Maar aangezien het renderen voor zover ik weet wel door de IE engine gebeurt lijkt het me het proberen waard.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)