Toon posts:

[XP] geen connectie mogelijk, staat er iets dicht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het volgende: Ik kan gewoon internetten, en bestanden downloaden. Wat ik echter niet kan is gebruik maken van bijvoorbeeld emule. Het is niet zo dat bijvoorbeeld poort 4662 of 4661 dichtstaat, ik krijg direkt bij het opstarten van emule in de log de melding dat er geen internetconnectie is, om de serverlist binnen te halen. Emule is 1 voorbeeld.

Ik kan ook geen updates binnenhalen met Norton Antivirus 2004. Dan zegt Norton ook dat er geen internetconnectie aanwezig is. Terwijl ik dus wel gewoon over pagina's kan browsen. Ik heb geen firewall draaien, ook niet de standaard firewall van xp.

Verwijderd

zit je achter een router?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:39

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Router in je KPN ADSL modem misschien....zo'n multi-pc ding?

edit:

[offtopic]
Miereneuker...1 mier is miere, meerdere mieren is mierenneuker.... ik vindt het prima als je het met eentje doet... :*)
[/offtopic]

[ Voor 60% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 09-03-2004 20:44 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Ja, Enige wat het kan zijn is de firewall op je modem/router.

Kijk daar nog eens goed in.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is niet zo dat bijvoorbeeld poort 4662 of 4661 dichtstaat, ik krijg direkt bij het opstarten van emule in de log de melding dat er geen internetconnectie is
dat bevestigd juist dat er poorten dicht staan..

ma ma ma ma ma macron one

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

MaxBurn schreef op 09 maart 2004 @ 22:35:
[...]

dat bevestigd juist dat er poorten dicht staan..
Ergens staan de poorten dicht. Dit kan zijn in de modem-router of softwarematig op je pc.

Ik gok toch dat het het 2e is. Post dus eens je Hijack(of zoiets) log.
Anders ook even firmware van je modem-router flashen en nodige ISP ini files inladen(dan staat het nl meestal weer goed)
Pagina: 1