Toon posts:

[MySQL/PHP] content management

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik lezen/leren hoe ik via een formuliertje data kan invoeren in een mysql database.. maw. hoe moet zon submit 'eenofanderscript.php' eruit gaan zien.. het gaat er dus om dat ik van een html bladzij uiteindelijk data kan invoeren in een database..

Ik heb geen id hoe ik dit op google moet zoeken, als ik zoek naar form, data, mysql, php etc etc vind ik niet wat ik zoek...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:22 ]

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou dan gaan kijken op www.php.net en beginnen bij www.phpfreakz.nl daar staan tutorials voor vooral beginners!

I intend to live forever - so far, so good.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier een mooi boek liggen. Perfect voor jou.

Jochen Franke - PHP 4 zonder stress (een beginnersboek)

perfect voor jou. Ook een mogelijkheid is om wat tutorials bij google te zoeken.

tik maar zoiets in als: tutorial + mysql + php

Verwijderd

Topicstarter
tsja.. beginner of niet ik heb wel klanten tevreden gesteld met jat, knip en plak werk waar menig persoon jaloers op zou zijn hier :P maar bedankt nu kan ik weer een stapje verder :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Mbhv tutorials en boeken dus.

Er zijn hier al wat linkjes gegeven waarmee je al mee kan beginnen. Loop misschien ook even de plaatselijke bibliotheek binnen en kijk eens wat ze daar hebben aan boeken over dit onderwerp.
Bekijk ook de P&W FAQ eens.

Veel Succes. :)
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:29:
tsja.. beginner of niet ik heb wel klanten tevreden gesteld met jat, knip en plak werk waar menig persoon jaloers op zou zijn hier :P maar bedankt nu kan ik weer een stapje verder :)
Daar doen we dus al helemaal niet aan in P&W. Ik vraag me trouwens af of je jaloers moet zijn op jatwerk.
Hoe kan je nu trots zijn op iets dat je 'gemaakt' hebt, als het voornamelijk jatwerk is, en het enige dat je zelf succesvol gedaan hebt, niet meer is dan wat bestaande scripts aan elkaar prutsen?

[ Voor 53% gewijzigd door whoami op 09-03-2004 20:31 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.