Toon posts:

beeldscherm op standby en pc hangt ipv inlogscherm XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem,

Op een dag toen in mijn pc opstarte ging mijn beeldscherm op standby op het punt waar ik normaal mijn windowsXP-inlog scherm krijg. Maar dat is niet alles, de hele pc hangt. Ik heb toen safemode opgestart en de drivers van mijn asus GF4 Ti4400 gedeinstalleerd en gerestart. Toen kreeg ik weer gewoon beeld, maar bij het opnieuw installeren van de drivers was het probleem terug. Ik heb de nieuwste nVidia drivers gedownload en het daarmee geprobeerd, de bijgeleverde gebeurde ook hetzelfde. Toen heb ik een nieuw virus progje (norton) geinstalleerd, gaf aan dat ik geen virus of iets heb. Toen heb ik geformatteerd, maakte ook niet uit. Toen heb ik uit nood gewoon maar ff op 640X480 gewerkt, om het uiteindelijk toch maar weer te proberen en een detonator te installeren, toen deed ie het ongeveer 4 uur, toen liep ie vast en na restarte was het probleem terug...

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:12

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien de software van je beeldscherm installeren.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
nee, maakt niet uit (al geprobeerd)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Andere monitor? andere videokaart?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
ander beeldscherm al geprobeerd, maar ik heb geen vergelijkbare videoplank voorhanden...

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je nog wel een videokaart liggen. Als je nog een videokaart hebt liggen. kun je die er even in doen om te kijken of die dan nog steeds op standby springt?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Test even met een andere VGA kaart. Test ook je huidige kaart zo mogelijk in een ander systeem om te kijken of de kaart zelf problemen veroorzaakt.

Verwijderd

Topicstarter
ik had nog een PCI voodoo3 en die werkt wel gewoon, maarja, naar mijn idee zegt dat niets (en geen AGP en geen nVidia), ik zal me GF4 nog wel ff in een ander systeem steken en kijken wat er gebeurt... thx

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb me GF4 in een ander systeem gezet en daar werkt ie wel gewoon... :(

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
als je de NVidea drivers uninstalled, kun je dan nog wel in windows komen?

hangt windows omstreeks het "windows xp logo met bewegend balkje" laadscherm?

[ Voor 5% gewijzigd door paulman op 10-03-2004 21:35 . Reden: type-O ]

Verwijderd

Topicstarter
de pc hangt na het winXP laadscherm, op het moment dat je normaal inlogt, en als ik in safemode me drivers deinstalleer kan ik wel gewoon in windows komen...
Pagina: 1