Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
NEEE nee neee. Waarom bestaat dat bestand!!!
Word er echt gek van helemaal geflipt van.
Elke 2 maanden Schijfen formatteren. En weer openieuw beginnen.
Klote zooi!!
Krijg altijd na een weekje als ik Kernel32 heb meerdere fouten. En dan maar formatteren!
Wat is het???
Nu gaat hij trouwens wel goed. met nieuw Hardware.
AFKLOPPEN!!!
Word er echt gek van helemaal geflipt van.
Elke 2 maanden Schijfen formatteren. En weer openieuw beginnen.
Klote zooi!!
Krijg altijd na een weekje als ik Kernel32 heb meerdere fouten. En dan maar formatteren!
Wat is het???
Nu gaat hij trouwens wel goed. met nieuw Hardware.
AFKLOPPEN!!!
Waar ligt het aan dan
Weet je wat je moet doen.... start de pc op in dos modus... verwijder kernel32.dll en start dan windows overnieuw op.... gnagnagnaga 
btw... probeer dit geheel op eigen risico... ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen..
ok, nu ff serieus...
kernel32 is "het hart van windows".... dus als er iets mis gaat met het systeem, dan is het logisch dat hier de foutmelding uit komt.... probeer eens win2k als je het zat bent, of linux wil ook wel helpen...
btw... probeer dit geheel op eigen risico... ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen..
ok, nu ff serieus...
kernel32 is "het hart van windows".... dus als er iets mis gaat met het systeem, dan is het logisch dat hier de foutmelding uit komt.... probeer eens win2k als je het zat bent, of linux wil ook wel helpen...
Dus is er verder niets aan tedoen\?
ja zorgen dat je een stabiel systeem hebt met goed samenwerkende componenten
en je geheugen moet niet kapot zijn
en je geheugen moet niet kapot zijn
Soms recent geheugen toegevoegt of vervangen:?
Verwijderd
Niet te veel gekke dingen instaleren. En als je er veel fout melding mee krijgt eens kijken naar de onderdelen in je PC. Grote kans dat iets niet goed meer is en voor deze fouten zorgt.
voorzichtig zijn met tools & utils die je installeerd en verwijderd. Menig slecht geschreven setup verwijderd bij de deinstallatie kritische bestanden. Ik heb nooit problemen en draai ME
As finishing touch god created the Dutch
Het is een ASus K7M
Hebben net het Bios geupdate maar nu werkt de hele PC niet mee alleen maar gepiep
HELP
Hebben net het Bios geupdate maar nu werkt de hele PC niet mee alleen maar gepiep
HELP
Verwijderd
Gewoon alles backuppen naar je DOp vrijdag 15 december 2000 23:14 schreef Erw het volgende:
HELP
en c fromatteren.
Windows installeren, drivers. D backuppen naar de C. Dan D formatteren.
En alles weer installeren. Helpt perfect bij mij.
Verwijderd
Als dat bestand niet gelezen kan worden heb je toch een niet goed werkende harde schijf ?? Kan hardware zijn of iets doms als een CD-rom aan de zelfde kabel die per ongeluk ook op UDMA staat ipv PIOmode4.....
Check de bios en zet eventueel de snelheid van het geheugen op een wat lager pitje. En controleer alle overige instellingen mbv handleiding.
Installeer de nieuwste drivers van de fabrikanten. Gebruik win98se ipv win98.
En als je echt zeker wilt zijn dat je systeem niet crashed gebruik dan linux.
Maar voor spelletjes is dit weer niet geschikt.
Installeer de nieuwste drivers van de fabrikanten. Gebruik win98se ipv win98.
En als je echt zeker wilt zijn dat je systeem niet crashed gebruik dan linux.
Maar voor spelletjes is dit weer niet geschikt.
Pagina: 1