Toon posts:

Wisselen van gebruiker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds een tijdje is het niet meer mogelijk om de functie "snel wisselen van gebruiker" te gebruiken op mijn pc. (wind XP Home Ed)
Als ik nu ingelogd ben ik wil dan snel even overschakelen onder een ander gebruikersnaam dan dan springt het gewoon terug op mijn huidige gebruiker.

Ik zou zeggen help..aub

Ik heb in totaal vier verschillende gebruikers, 1 met een wachtwoord,
twee hebben volledige toegang tot de pc.

Ik zou niet weten wat ik er aan veranderd heb maar ik krijg in elk geval geen foutmedeling, gewoon flits en ik kom terug op het scherm waar ik de gebruikers kan kiezen.
ik installeer altijd de laatste updates

ivm het andere forum, ik heb een tv-out ja

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:03 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen..waar heb je het over? Je geeft nogal weinig informatie.

Krijg je een foutmelding? Krijg je dingen in je Event Log? Welke dingen heb je geprobeerd? Heb je iets veranderd in je config de laatste tijd?
SP1 al geïnstalleerd? Alle additionele hotfixes/updates geïnstalleerd?

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Start->Instellingen->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->"de Manier waarop gebruiker zich aan of afmelden" al bekeken ?

Heb je wel meerdere useraccounts ?

Om je andere topic BTW niet onnodig omhoog te hoeven schoppen, heb je wel een TV-out op je videokaart zitten ?

[ Voor 100% gewijzigd door De_Koele_Man op 09-03-2004 19:30 . Reden: The.Force ook op userhistory aan het zoeken geweest :P ? ]

Meh!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 01:21

The.Force

*Bauer Addict

Meer info zou idd handig zijn...

[ Voor 78% gewijzigd door The.Force op 09-03-2004 19:36 . Reden: Koele man, yup great minds think alike ;) ]

System Specs!