[JAVA]Gezocht: JBuilder7 Enterprise Trial

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• kiwiplukker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 12:26
Gezocht: JBuilder7 Enterprise Trial versie.

Het is vanwege een schoolopdracht die in JBuilder7 (keuze school) gemaakt is en die ik thuis wil afmaken. De versie die ze op mijn opleiding gebruiken mag vanwege licentie problemen niet thuis geïnstalleerd worden, dus ga ik maar voor de trial versie. Ik heb overal al gezocht naar deze versie en ook aan Eclips heb ik gedacht, maar ik heb vernomen dat je dit iedere keer moet converteren naar een Jbuilder7 project als ik op school weer ga verder werken. Ik heb al gemailt naar Borland, maar die zeggen doodleuk dat ik JBuilderX Enterprise Trial maar moet nemen die niet echt backwards compatabel met een Jbuilder7 project. Dat wordt dus of iedere keer switchen van project, of als iemand hier toevallig een link heeft naar de JBuilder7 Enterprise Trial versie.

BvD

specs

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
klik hier eens. Dat kun je zelf ook wel vinden, nietwaar ?

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• kiwiplukker
Nope anders vroeg ik het niet.

Nogmaals Jbuilder7 enterprise trial is niet meer te downloaden op borland.com, vanuit google of waar dan ook. Dus als iemand wel een link weet, bvd.

specs

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
kiwiplukker schreef op 09 maart 2004 @ 18:34:

.... die niet echt backwards compatabel met een Jbuilder7 project. Dat wordt dus of iedere keer switchen van project, of als iemand hier toevallig een link heeft naar de JBuilder7 Enterprise Trial versie.

BvD
niet compatible?? ik kan vrolijk mijn hier thuis werken in JBuilder X, en op school met JBuilder 7. En ik hoef er niks speciaals voor te doen.
Maak je gebruik van hele specifieke componenten dat het daardoor niet werkt ofzo?

binnenkort een hele dikke casemod :P

• kiwiplukker
Ik heb verder nog niet met JbuilderX gewerkt, maar het gebeurde wel eens met Jbuilder9 dat wanneer ik me project opnieuw opsta, Jbuilder9 een hoop extra items in het project file toevoegt en een corrupt project opleveren in Jbuilder7. Misschien dat dit lag aan die uitgebreide versie van Jbuilder9 die ik toen gebruikte. Op zich ook nog niet zo groot probleem, maar om steeds een nieuw project aan te maken en de java files toe te voegen kost wel iedere keer tijd. Misschien dus dat iemand de 7 versie had. Maar als die JbuilderX perfect werkt met 7 dan ga ik dat nu proberen.

specs

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Eis gewoon dat ze Eclipse gebruiken op school. Of dat alleen jij of jouw projectgroepje Eclipse gebruikt.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kiwiplukker schreef op 09 maart 2004 @ 18:34:
leuk, maar hier is Programming & Webscripting helaas niet voor bedoeld. Hier plaatsen we uitsluitend programmeerproblemen en -discussies :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.