Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
zie http://www.blizzard.com/support/?id=msi0281p
zoals het er naar uitziet geen nederlandse support
zoals het er naar uitziet geen nederlandse support
Ik denk dat je daar het beste achter kan komen door Blizzard gewoon even te mailen of anders terug te gaan naar de winkel waar je 'm hebt gekocht, misschien dat ze daar zo vriendelijk zijn om 'm om te ruilen
The devil is in the details.
kun je niet waar je het spel gekocht heb iets vertelle ofzo, en de restanten meenemen, geloven ze vast welsuperwhimpy schreef op 09 maart 2004 @ 18:21:
Ik start net m'n pc op waarna er een hoop kabaal klonk en er een plastic-geur opsteeg. Blijkt dat m'n cd-rom speler er in is geslaagd om m'n Frozen Throne cd te vernielenEr zitten een aantal ondoorzichtige vegen op, die de leesbaarheid niet echt bevorderen
![]()
Weet iemand of Blizzard een (Liefst Nederlandstalige; anders moet ik eerst 8 jaar stof van m'n Engels af gaan vegen) omruilservice heeft zoals, bijvoorbeeld, EA die heeft? Kan er in de search niet echt iets over vinden.
Twitch: Phyloni1
Ik zal dan toch maar een Engels mailtje in elkaar gaan schroeven. De Free Record Shop was, op z'n zachtst gezegd, niet zo behulpzaam.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
verbaast me eerlijk gezegd nikssuperwhimpy schreef op 09 maart 2004 @ 19:31:
Ik zal dan toch maar een Engels mailtje in elkaar gaan schroeven. De Free Record Shop was, op z'n zachtst gezegd, niet zo behulpzaam.
hier bij de plaatselijke Intertoys doen ze gelukkig meer voor hun klanten
toch maar een Engels mailtje sturen dan he, maar dat zou wel moeten lukken met de spellingscorrector in Word
en eventueel een foto erbij doen om je brief wat te ondersteunen, scheelt ook weer wat uitleg in woorden.
Pagina: 1