Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Sjaak_Afhaak schreef op 20 maart 2004 @ 12:35:
[...]

mijn oude telfort kaart doet het toch echt niet (heb alleen nood-oproepen)

heb ik nog een vraagje: kun je nou bijvoorbeeld in duitsland bellen? ik bedoel dat het een gsm is met 900/1900 mHz.. zijn er in duitsland telecombedrijven die dat ondersteunen?
Ja zowel D1 als d2 ondersteunen het 900 Mhz netwerk. Dus T-mobile en Vodafone.

mijn oude telfort kaart doet het toch echt niet (heb alleen nood-oproepen)

heb ik nog een vraagje: kun je nou bijvoorbeeld in duitsland bellen? ik bedoel dat het een gsm is met 900/1900 mHz.. zijn er in duitsland telecombedrijven die dat ondersteunen?[/quote]

Ja zowel D1 als d2 ondersteunen het 900 Mhz netwerk. Dus T-mobile en Vodafone.

Gisteren met dit ding nog een beetje zitten spelen. Op zich is de groote van de telefoon niet echt storend vind ik. Zou het enkel een gsm zijn dan vind ik hem wel veel te groot. Maar het touchscreen heeft een behoorlijk "Hebben"-gehalte. Trilfunktie zit er wel op. Maar staat normaal enkel aan bij silent mode.
Kwalitatief goed is het toestel ook. Qua functies doet de gsm NIET onder voor moderne gsm's. Hij biedt veel funkties die mijn 6610 of m55 meer hebben. Ook had ik eerst gedacht dat het niet ondersteunen van nederlands of T9 erg hinderlijk zou zijn.
Maar maakt niet uit. Alles gegevens geef je in mbv het pennetje die in de batterij zit.
Ik vind het alleen zonde dat een handleiding niet meegeleverd was.
Ik weet nog steeds niet wat voor funkties de knopjes aan de zijkant van het toestel hebben. Ze zien er belangrijk uit, maar doen niets als je erop druk. Toch maar eens de handleiding downloaden en lezen.

Wat ik wel storend vind is dat een bureaulader wel is meegeleverd en software, maar geen datakabel!!!!! Erg zonde.

Ow als iemand nog een leuke goedkope carkit voor dit toestel vind. Zou je dat dan gelijk willen posten. Mijn pa is nogal geinterresseerd in een carkit voor dit toestel.
Ik had al gezocht, maar kon alleen een normale carkit vinden voor 150 euro EX inbouw en geen aansteker formaat bv. Hij moet gewoon niet te duur zijn. Het komt in een 15 jaar oude Galant dus een carkit voor 150 euro voor een "Oud"toestel vind ik dan wel behoorlijk veel. Carkit is bijna duurder als de auto ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Nimrod|IA op 21-03-2004 02:11 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

knop aan de linker zijkant: volume regeling (alleen actief tijdens het bellen). Knop aan de rechterkant is de memo-knop. lang inhouden (je hoort een piep) gaat ie opnemen. vervolgens drukken is stoppen. kort indrukken is vervolgens weer afspelen.

Nederlandse handleiding :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 21-03-2004 10:22 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:59
Weet iemand of er een modem in zit zodat ik me laptop erop kan aansluiten en dan kan internetten?? (kon ik niet op het inet vinden)

Niemand die ut weet??

[ Voor 9% gewijzigd door 3p0x op 21-03-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceManX schreef op 18 maart 2004 @ 21:51:
Ik vraag me trouwens iets af: na die 2 jaar, kun je dan prepaid gaan bellen, of moet je dan een nieuw abo afsluiten / het huidige verlengen om gebruik te kunnen blijven maken van die telefoon?
Waarschijnlijk zal het abbo stilzwijgend worden verlengd en kan je dus gewoon na die 2 jaar blijven bellen, tot dat je opzegt en de opzegtermijn is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

En wat zijn jullie ervaringen met dit toestel???

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
leuk spelen ding .. symbian os is leuk..
batterij gaat langer mee dan ik dacht .. kwaliteit van het scherm is prima
geluid is fijn...

hij heeft maar 2 nadelen .. hij is groot en zwaar. niet echt een telefoon die je elke dag meeneemt in je broekzak. volgens mij blijft ie in de kast liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd_at_primus schreef op 21 maart 2004 @ 10:48:
Weet iemand of er een modem in zit zodat ik me laptop erop kan aansluiten en dan kan internetten?? (kon ik niet op het inet vinden)

Niemand die ut weet??
Ja kan, heb je wel dat data-kabeltje voor nodig en de drivers dan kun je in windows je telefoon als modem installeren.

Snel gaat het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Weet iemand of de datakabel voor de R380s ook voor de r380w te gebruiken is?
Afbeeldingslocatie: http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/4012.jpg €7.50 @ prijzenstunters.nl

[ Voor 7% gewijzigd door cûora op 23-03-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:07:
[...]

Ja kan, heb je wel dat data-kabeltje voor nodig en de drivers dan kun je in windows je telefoon als modem installeren.

Snel gaat het niet ;)
zou het ook niet via de infrarood poort kunnen? die is vaak toch wel aanwezig op een laptop.. en scheelt je weer een datakabel.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Sjaak_Afhaak schreef op 23 maart 2004 @ 15:13:
[...]

zou het ook niet via de infrarood poort kunnen? die is vaak toch wel aanwezig op een laptop.. en scheelt je weer een datakabel.
Ik heb dat geprobeert met de laptop van mijn vriendin maar ze zagen elkaar niet, ik weet niet of het nou aan de laptop ligt of aan de telefoon, ik heb geen andere IR apparaten om het te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

cûora schreef op 23 maart 2004 @ 14:23:
Weet iemand of de datakabel voor de R380s ook voor de r380w te gebruiken is?
[afbeelding] €7.50 @ prijzenstunters.nl
Welke van deze datakabels kan in de bureaulader van de Ericsson?
Bij Salesplaza staat ook een datakabel voor 9 euro. Connector lijkt alleen anders. Zou deze ook passen in de bureaulader. Anders ga ik persoonlijk eerder voor Salesplaza. Puur omdat je niet zit met de rembours en vooruitbetaling.
Heeft iemand toevallig al een leuke/Goedkope Carkit voor in de auto gezien. Ik heb enkel nog maar een gevonden voor 150 euro. Vind dit persoonlijk iets te veel.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
heb de mijne omgeruild voor een T310... misschien toch nog maar eentje bestellen voordat ik spijt krijg :) greedy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:10

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik heb hem net opgehaald, en hij is nu aan het opladen, maar klopt het dat de SIM pas later wordt opgestuurd? Want die zit er niet bij, en ik heb er nog niks van gehoord ook qua email of wat dan ook.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
IceManX schreef op 24 maart 2004 @ 18:30:
Ik heb hem net opgehaald, en hij is nu aan het opladen, maar klopt het dat de SIM pas later wordt opgestuurd? Want die zit er niet bij, en ik heb er nog niks van gehoord ook qua email of wat dan ook.
Bij mij zat er los in de doos een vodafone simmetje, in zo'n creditcard-uitdruk-formaat zegmaar, dus ik denk dat ze een fout gemaakt hebben dan bij gsmstunter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

FF een mailtje sturen dan.

Verder heb ik volgens mij wel alles:
- CD ROM
- oplader stekker
- oplader kabel
- oplader cradle
- NL en UK stekker voor oplader stekker
- 3 extra stylussen
- bescherm/riemhoes
- mobieltje natuurlijk 8)7

PS: heb jij ook zoveel moeite met de stylus uit de batterij halen? Mij lukt het niet eens, het lijkt wel alsof ze dat ding hebben vastgelijmd :S

[ Voor 24% gewijzigd door Robtimus op 24-03-2004 21:01 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
IceManX schreef op 24 maart 2004 @ 20:34:
Verder heb ik volgens mij wel alles:
- CD ROM
- 3 extra stylussen
Dat zat er bij dus weer niet bij :? Niet dat ik niet zonder kan maar als het erbij hoort te zitten wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
heb een beetje problemen met die vodafone sim .. kan wel bellen ..maar niet gebeld worden .. krijgen ze gelijk voicemail .. alle doorschakelingen staan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

PS: heb jij ook zoveel moeite met de stylus uit de batterij halen? Mij lukt het niet eens, het lijkt wel alsof ze dat ding hebben vastgelijmd :S
je moet niet op het geribbelde stuk zelf drukken, maar net iets eronder, dan wipt de pen er zo uit :)

(daar heb ik ook even mee staan klooien :) )

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Net mijn eerste slechte ervaring ermee opgedaan.

Een vriend van me kwam langs, dus even testen met zijn Telfort SIM; werkt natuurlijk niet. Alleen vervolgens waren alle SMSjes in die Ericsson opgeslagen en was zijn Inbox leeg! (OK, misschien had hij iets verkeerd gedaan, dat kan ook, maar misschien wordt dit ook automatisch gedaan...).

Verder werkt mijn oude Hi-prepay SIMmetje er lekker wel mee :D

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
IceManX schreef op 24 maart 2004 @ 23:49:
Net mijn eerste slechte ervaring ermee opgedaan.

Een vriend van me kwam langs, dus even testen met zijn Telfort SIM; werkt natuurlijk niet. Alleen vervolgens waren alle SMSjes in die Ericsson opgeslagen en was zijn Inbox leeg! (OK, misschien had hij iets verkeerd gedaan, dat kan ook, maar misschien wordt dit ook automatisch gedaan...).
Dat had ik ook met een tmobile sim, hij gaf aan dat het netwerk niet geschikt was maar ging wel meteen 100 smsberichten van de sim in de telefoon overzetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
syncroniseren via infrared is niet mogelijk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ook leuk: vandaag kreeg ik een boek/map van Vodafone, met welkomstbrief. Ik heb nu dus alles, BEHALVE DE SIM!

Als ik maandag nog niets heb bel ik naar GSMStunter, ik ga iig niets betalen totdat ik een SIM heb. Laat GSMStunter en Vodafone dan maar uitvechten wie er schuld heeft.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Laatst online: 01-09 16:10
Nou, lekker gedoe dit
Heb m'n aanvraag al gedaan op vrijdag 19 maart verzonden, maandag bevestigingsmailtje ontvangen, vier dagen later nog niks.
Heb een mail gestuurd , wel reply gehad, maar nog geen uitsluitsel,
oftewel, ik weet niet eens of ik gehonoreerd ben of niet.

"Toch fijn dat er zulke zaken zijn zonder die rotzooi" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Hmmm ik hoop dat het bij mij en mn broer wel goed gaat. We hebben vandaag beiden de bevestiging per e-mail gekregen dat de aanvraag is ontvangen:
Geachte hr/mw ......,

Bedankt voor uw bestelling! Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben. De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt: Toestel: Ericsson Gratiz_R380 Contract: Vodafone 120 Deze zal nu door Vodafone in behandeling genomen worden. Zodra u door Vodafone aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl

Met vriendelijke groet, GSMstunter
Dus we moeten nu gewoon even op Vodafone wachten. Ik heb geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
Heb een mail gestuurd om wat ophedering (levertijd is nl ong 3 dagen, ten minste dat hoort zo te zijn)
ze vroegen om ordernr, (cijfers onder streepjescode boven contract)
maar heb nog niks gehoord, hoop dat het bij jullie beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Net even gebeld over de missende SIM, ze zoeken het nu uit (zeiden ze iig). Ik werd ook erg vriendelijk behandeld :)
Alleen jammer dat ze al 2 mailtjes van me negeren.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Amien90 schreef op 27 maart 2004 @ 16:52:
syncroniseren via infrared is niet mogelijk! 8)7
Ik vraag me af waar dat infrarood wel voor is. Mijn laptop herkend hem, alleen heb ik niks waarmee ik er iets mee kan doen. Software update van de telefoon was ook niet mogelijk als ik het goed heb.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
GiSaE schreef op 30 maart 2004 @ 12:11:
[...]

Ik vraag me af waar dat infrarood wel voor is. Mijn laptop herkend hem, alleen heb ik niks waarmee ik er iets mee kan doen. Software update van de telefoon was ook niet mogelijk als ik het goed heb.
ik ook .. heb 'm wel gebruikt om inhoud van sim van ene telefoon naar de sim op de R380 te kopieren .. maar via infrarood niet.. stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
Nou, na eindeloos gemail en wachten is het verlossende antwoord er:

U bent geweigerd door de provider, hoe en waarom weten we niet, daarvoor kunt u contact op nemen met Vodafone

nou, daar schieten we lekker mee op!!! :(

T.T. Hoe is het bij jullie gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
coller schreef op 01 april 2004 @ 21:08:
Nou, na eindeloos gemail en wachten is het verlossende antwoord er:

U bent geweigerd door de provider, hoe en waarom weten we niet, daarvoor kunt u contact op nemen met Vodafone

nou, daar schieten we lekker mee op!!! :(

Was bij mij ook, geweigerd door Vodafone.
Voor de reden moet je een brief sturen, is me teveel moeite.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
ZeRoC00L schreef op 01 april 2004 @ 22:16:
[...]

Was bij mij ook, geweigerd door Vodafone.
Voor de reden moet je een brief sturen, is me teveel moeite.
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Compleet belachelijk dat JIJ een brief aan hun moet gaan sturen om de REDEN te weten. Was bij mij en Orange ook. Nou dan niet he!!!!! Dan maar een ander provider!! Er zijn nog 4 andere ;)

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Zit er dus echt geen addertje onder het gras ? Dat omlaag zetten dat geloof ik wel, dat heb ik al vaker gedaan.

Wat ik eigenlijk bedoel, ik vertrouw die cashback niet. Hoe zeker kan ik ervan zijn dat ik die krijg ?

[ Voor 32% gewijzigd door D-Jay op 02-04-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Ze ver ik weet heeft iedereen van de M55 aktie zijn cashback ook terug ontvangen. Dus dat zit wel goed.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Voor geinteresseerden: De actie op gratiz.nl is verlengd tot 15 april !

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Bij gsmstunter is hij gewoon verlengd tot 15 Maart. Daarom is hij bij Gratiz.nl ook verlengd.
Bij gsmstuinter moet je alleen kijken bij vodafone ipv de hoofdpagina.

Maaruh heeft iemand al een leuke carkit gevonden of weet hij welke datakabel aan de bureaulader past???????

[ Voor 26% gewijzigd door Nimrod|IA op 02-04-2004 10:37 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

D-Jay schreef op 02 april 2004 @ 01:07:
Wat ik eigenlijk bedoel, ik vertrouw die cashback niet. Hoe zeker kan ik ervan zijn dat ik die krijg ?
Volgens mij ben je wel gedekt door 1) de voorwaarden, en 2) de factuur. Op mijn factuur staat iig dat ik 371 van ze krijg; krijg ik die niet dan sta ik toch redelijk sterk (tenzij ze failliet gaan).

Volgens mijn broer (heeft ook Vodafone) kan het downgraden al na 4 maanden, kan iemand dat bevestigen?

Enne, ik mag vandaag weer een pakket van GSMStunter ophalen op het postkantoor. Eindelijk mijn SIM! (mag ik iig wel hopen)

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

coller schreef op 01 april 2004 @ 21:08:
Ehmm behalve dat allereerst mailtje van gsmstunter nog niets gehoord :/
Ik zou niet weten waarom wij geweigerd zouden worden trouwens, maar jammer dat ze jou hebben afgewezen zonder te zeggen waarom.
Ik heb op het rekeningafschrift wel alle bedragen verwijderd; misschien vinden ze dat niet leuk...

Als wij ook geweigerd worden, zal ik ze eens een brief sturen >:)

[ Voor 22% gewijzigd door T.T. op 02-04-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op 09 maart 2004 @ 19:23:
Kom toevallig op de site van GSMstunter.nl dezelfde aanbieding tegen, alleen maar 12,50 verzendkosten :)
Is die Ericsson R380 al een wat ouder model ?
gsmstunter betaalt standaard pas op het einde van je contract, na 2 jaar dus in dit geval als ik het goed gelezen heb. jij kunt van te voren alles betalen, en als ze dan tegen die tijd failliet zijn kan je naar je geld fluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:10:
[...]

gsmstunter betaalt standaard pas op het einde van je contract, na 2 jaar dus in dit geval als ik het goed gelezen heb. jij kunt van te voren alles betalen, en als ze dan tegen die tijd failliet zijn kan je naar je geld fluiten...
Zou nog eens beter lezen, ze betalen na +- 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

T.T. schreef op 02 april 2004 @ 15:04:
Ik heb op het rekeningafschrift wel alle bedragen verwijderd; misschien vinden ze dat niet leuk.
Heb ik ook gedaan (op de naam van de "werkgever" na), en ben gewoon geaccepteerd.
johnnyv.nl schreef op 02 april 2004 @ 15:13:
Zou nog eens beter lezen, ze betalen na +- 6 weken.
8 eigenlijk, maar ok, het is idd vrij snel na het begin van het abo.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratiz betaalt na 8 weken, gsmstunter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:26:
gratiz betaalt na 8 weken, gsmstunter niet.
gratiz gsmzooi == gsmstunter slimponem :X Je krijgt je geld na 8 weken.

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 02-04-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

IceManX schreef op 02 april 2004 @ 15:17:
Heb ik ook gedaan (op de naam van de "werkgever" na), en ben gewoon geaccepteerd.
Hmm, ook die heb ik verwijderd. Ik heb wel een bijbaantje, maar ik heb toch gewoon "fulltime student" opgegeven; momenteel is dat immers mijn "baan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
Ik heb een mailtje gestuurd naar Vodafone voor uitleg.
Ze zeggen dat er vanwege privacybescherming geen gegevens kunnen worden verkregen, alleen de reden waarom, en dan mag je die brief ondertekend sturen naar hun sturen en dan pas weet je waarom.

Ik ga nu aan gratiz en gsmstunter eens vragen waarom er geen uitleg via de mail gegeven is zoals bij Gratiz.nl en Gsmstunter.nl staat aangegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door coller op 02-04-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 02 april 2004 @ 15:34:
[...]

gratiz gsmzooi == gsmstunter slimponem :X Je krijgt je geld na 8 weken.
ahh! vandaar dat gsmstunter.nl andere bedragen hanteert dan gratiz.nl, logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 16:10:
[...]

ahh! vandaar dat gsmstunter.nl andere bedragen hanteert dan gratiz.nl, logisch.
Dat zijn aanbiedingen via gratiz, maar ze blijven van gsmstunter, lees het topic eens door man, je bent wel hardleers.

Als je op bestellen klikt op gratiz, opent ie http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Bestelgratiz3.php

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 02-04-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vragen;

1. is het abbonements geld wat je terugkrijgt van Gratiz/GSMstunter gelijk aan het abbobedrag incl BTW of Excl. BTW?

Heb ooit gehad dat de cashdeal alleen het ex.btw. abbo bedrag terugstorte en ik dus wel de btw zelf moest betalen.

2. Al veel mensen besteld en phone ontvangen? Enne.. het is puur mazzel hebben als die r380 werkt met orange of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

IceManX schreef op 02 april 2004 @ 11:01:
[...]
Volgens mij ben je wel gedekt door 1) de voorwaarden, en 2) de factuur. Op mijn factuur staat iig dat ik 371 van ze krijg; krijg ik die niet dan sta ik toch redelijk sterk (tenzij ze failliet gaan).

Volgens mijn broer (heeft ook Vodafone) kan het downgraden al na 4 maanden, kan iemand dat bevestigen?

Enne, ik mag vandaag weer een pakket van GSMStunter ophalen op het postkantoor. Eindelijk mijn SIM! (mag ik iig wel hopen)
Het downgraden kan bij Vodafone na 4 betaalde maanden, dus na 6 maanden hier.

Volgens de Vodafonde klantenservice mag ik GSMStunter geloven omdat ze een betrouwbare website zijn.

In een mailtje van GSMStunter kreeg ik verder dit te horen op de vraag hoe zeker ik van mijn cashback ben :
Je krijgt het geld binnen 2 a 3 mnd van ons retour. Bij het pakketje wat je van ons krijgt zit een creditfactuur.
Ik denk dat ik de gok maar waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 17:46:
1. is het abbonements geld wat je terugkrijgt van Gratiz/GSMstunter gelijk aan het abbobedrag incl BTW of Excl. BTW?
Exclusief BTW krijg ik 311.76, dat is 371 inclusief.
2. Al veel mensen besteld en phone ontvangen? Enne.. het is puur mazzel hebben als die r380 werkt met orange of..?
Vandaag de SIM opgehaald, die waren ze vergeten. Er wordt gezegd alleen KPN en Vodafone, Telford werkt met zekerheid niet (getest), Orange zou idd puur mazzel zijn.

Ik had het trouwens beloofd: Transformers Ringtone. De + staat hier achter ipv voor de toon zoals in de composer. Verder moet er na de eerste +C een pauze (p), en het deel na #g b a A vereist tonen (hier vermeld als oa C+) die volgens mij niet mogelijk zijn omdat ze buiten het toetsenbord vallen.
Dus, mijn tone:
eAb+CpAb+CfFpab+C+C+D+E+f+D+c+D+e+cb+C+dBa#gbaA
Ik ben er tevreden over :)

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar laatste vragen voordat ik deze actie met r380 voor mijn pappie ga bestellen...

-Kun je die sim ook in een andere telefoon plaatsen? (lijkt me vrij logisch maar tog :) )
- die telefoon hea... kun je die ook verkopen? of moet je die perc houden ivm met ermee te bellen?
-moet je zelf het abo van 120 naar 60 zetten>? of doen zij dat automatisch voor jou? ***EDIT**** hier heb ik dus een antwoord op gevonden door voor de 3e keer die site door te pluizen :S mijn excuse daarvoor*****
en owjah zouden jullie eerder voor de gsmstunter aanbieding gaan of gratiz.nl? komt eigenlijk op et zelfde neer omdat je uiteindelijk bij gsmstunter.nl besteld maarjah tog ff weten is wel zo handug:D
alvast thnx voort antwoorden! O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 00:37:
een paar laatste vragen voordat ik deze actie met r380 voor mijn pappie ga bestellen...

-Kun je die sim ook in een andere telefoon plaatsen? (lijkt me vrij logisch maar tog :) )
Zolang die telefoon op het Vodafone kan werken wel lijkt me. Mijn oude KPN prepay SIM deed het ook in deze foon, omdat die op het KPN netwerk kan. De Telfort SIM van een vriend van me dus niet.
- die telefoon hea... kun je die ook verkopen? of moet je die perc houden ivm met ermee te bellen?
Volgens mij kun je hem gewoon verkopen, maar vergeet dan niet te vermelden dat ie alleen KPN en Vodafone aankan. Eerst natuurlijk testen of deze SIM wel in een andere foon werkt!
en owjah zouden jullie eerder voor de gsmstunter aanbieding gaan of gratiz.nl? komt eigenlijk op et zelfde neer omdat je uiteindelijk bij gsmstunter.nl besteld maarjah tog ff weten is wel zo handug:D
alvast thnx voort antwoorden! O-)
GSMStunter is volgens mij goedkoper.
Bij gratiz.nl betaal je 20 euro verzenden, verder niks. Bij GSMStunter betaal je 12.50 euro verzenden, en verder volgens mij niets (die 0.50 per maand is nml 12.50 / 24 maanden).

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 31-01-2011 15:19 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceManX schreef op 04 april 2004 @ 14:12:
[...]
Zolang die telefoon op het Vodafone kan werken wel lijkt me. Mijn oude KPN prepay SIM deed het ook in deze foon, omdat die op het KPN netwerk kan. De Telfort SIM van een vriend van me dus niet.
[...]
Volgens mij kun je hem gewoon verkopen, maar vergeet dan niet te vermelden dat ie alleen KPN en Vodafone aankan. Eerst natuurlijk testen of deze SIM wel in een andere foon werkt!
k thnx!!!
GSMStunter is volgens mij goedkoper.
Bij gratiz.nl betaal je 20 euro verzenden, verder niks. Bij GSMStunter betaal je 12.50 euro verzenden, en verder volgens mij niets (die 0.50 per maand is nml 12.50 / 24 maanden).
jah dat klopt maar dan betaal je nog wel 12 euro dacht ik voor die ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Volgens mij alleen 12.50 verzendkosten, dat is dus inclusief telefoon. Ik kan het echter niet met zekerheid zeggen, want ik heb hem bij gratiz besteld.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nketelaar schreef op 12 maart 2004 @ 15:09:
Ik heb ff die vodafoon abo met pc nagetrokken en kom op de volgende som uit.

16,29 per maand X 24 mnd = 390.96 € totale kosten aan je abonement.
6 X120 belminutten + 18 X 60 belminutten = 1800 belmiuten totaal

Na even naar alternate gegaan te zijn en een pc iets in die richting samen te hebben gesteld (9€ vid kaart, 14€ geluidskaart enz)
kwam ik op 420 euro uit.
dan heb je allemaal B merken alla brak.

dus je krijgt

1800 belminuten
pc van € 420
------------------- voor
390.96

en je kunt je nummer houden bij gsm.nl
en je kunt de volgende 3 monitoren bij bestellen
Lite-on 17 inch crt monitor € 129
Acer 15 inc LCD monitor € 319
Acer 17 inc LCD monitor € 419

na dat ik het heb bestudeerd heeft mijn vader (fiscus) het ook een keer bekeken en het bleek te kloppen. Dus ik ga het denk doen.

geen gek plan toch
maar moet je dan nog abo kosten betalen? of krijg je die ook vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
coller schreef op 02 april 2004 @ 16:03:
Ik ga nu aan gratiz en gsmstunter eens vragen waarom er geen uitleg via de mail gegeven is zoals bij Gratiz.nl en Gsmstunter.nl staat aangegeven.
Kun je doen, maar heeft geen zin, gratis/gsmstunter weten ook niet waarom je geweigerd wordt, dat bestlist en weet alleen Vodafone.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik had het trouwens beloofd: Transformers Ringtone. De + staat hier achter ipv voor de toon zoals in de composer. Verder moet er na de eerste +C een pauze (p), en het deel na #g b a A vereist tonen (hier vermeld als oa C+) die volgens mij niet mogelijk zijn omdat ze buiten het toetsenbord vallen.
Dus, mijn tone:
eAb+CpAb+CfFpab+C+C+D+E+f+D+c+D+e+cb+C+dBa#gbaA
Ik ben er tevreden over :)
thx dude :D

je bent het niet vergeten :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen... kheb slegt nieuws...
kheb naar vodafone gamaild... en et addertje onder het gras gevonden
ik qoute ff deel van e-mail van vodafone naar mij
...U kunt vier maanden na aanschaf van het abonnement of
contractsverlenging migreren naar een lagere Voorraad.

Migratie binnen de contractsperiode naar bijvoorbeeld een lagere
BelVoorraad, SMS Voorraad, DataVoorraad en/of live! Voorraad mag
maximaal naar één Voorraad onder de oorspronkelijk overeengekomen
Voorraad...
en tjah bij die site hebben ze 6 maanden staan!!! dus je gaat de hele tijd op 120 minuten door!!!
kdenk dat dit em is... zo niet verbeter mij ff

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 15:37:
mensen... kheb slegt nieuws...
kheb naar vodafone gamaild... en et addertje onder het gras gevonden
ik qoute ff deel van e-mail van vodafone naar mij

[...]

en tjah bij die site hebben ze 6 maanden staan!!! dus je gaat de hele tijd op 120 minuten door!!!
kdenk dat dit em is... zo niet verbeter mij ff
ik vind het een beetje vaag antwoord :?

heeft het er niet mee te maken dat je de eerste 2 maanden geen abbonementskosten hoeft te betalen?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah ik weet niet, maar kvind et iig leip :S

want ze zeggen bij vodafone dus dat je na maximaal 4 maanden gaan emigreren naar EEN stap lagere klasse...

dis trouwens de hele mail :
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Als klant gaat u een duurovereenkomst aan en aldus bent u gedurende de
initiële of verlengde contractsperiode gebonden aan het overeengekomen
abonnement, inclusief eventueel overeengekomen Voorraden.

U kunt vier maanden na aanschaf van het abonnement of
contractsverlenging migreren naar een lagere Voorraad.

Migratie binnen de contractsperiode naar bijvoorbeeld een lagere
BelVoorraad, SMS Voorraad, DataVoorraad en/of live! Voorraad mag
maximaal naar één Voorraad onder de oorspronkelijk overeengekomen
Voorraad.

Indien u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer.U
kunt voor vragen ook gratis bellen met het algemene Vodafone
informatienummer (0800-0560). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per
dag bereikbaar.

Meer informatie over onze diensten vindt u op onze website:
www.vodafone.nl. U kunt nu ook prepaid pakketten bestellen via de nieuwe
Online winkel van Vodafone. Kijk snel op
http://onlinewinkel.vodafone.nl. Betaling naar keuze via rembours (bij
aflevering) of via creditcard. Gemak dient de mens!

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 31-01-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:07:
tjah ik weet niet, maar kvind et iig leip :S

want ze zeggen bij vodafone dus dat je na maximaal 4 maanden gaan emigreren naar EEN stap lagere klasse...

dis trouwens de hele mail :

[...]
Je hebt gewoon 6 maanden Vodafone 120 (6x 120 = 720 minuten) en daarna 18 maanden Vodafone 60 (18x 60 = 1080 minuten).

Dit bij elkaar optellen dan zit je op de 1800 Belminuten uit de topic-titel.

Je mailt\belt\faxt die gasten van Vodafone dus na een paar maanden dat je wilt "migreren naar een lagere Voorraad" (zoals hun het noemen). Dan ga je dus van Vodafone 120 naar Vodafone 60. Hiermee ga je dus ook omlaag in je abbonnementskosten waardoor het dus zo'n goedkope actie is.

En niks geen addertjes onder het gras want zo werkt het al jaren (zie: www.telecomvergelijker.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ze zeggen dat je na 4 maanden maximaal kunt overstappen...
en in de actie 6 dus is die datum overschreden en kun je neit meer switchen dus MOET je alle volgende maanden 23.50 euro betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 17:13:
en in de actie 6 dus is die datum overschreden en kun je neit meer switchen dus MOET je alle volgende maanden 23.50 euro betalen!
neu, je kan gewoon switchen na 6 maanden, anders bel je even de helpdesk, denk dat dat wat duidelijker zal zijn dan zo'n formeel mailtje.

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 31-01-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik denk dat ze bedoel na 4 maanden, dus dat je minimaal 4 maanden die 23.50 moet betalen. Meer mag natuurlijk ook, maar eerder overstappen niet.

Gewoon een bescherming voor hen dat ze minimaal 4x23.50 krijgen.

Want zeg nou zelf, wat is voor hen voordeliger:
na exact 4 maanden overstappen, dus 4x23.50 + 18x16.50 = 391, of
na bv 10 maanden overstappen, dus 10*23.50 + 12x16.50 = 433

Hoe later je overstapt hoe verdeliger het is voor hen.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 17:13:
de eerste 2 maanden is GRATIS, dan nog 4 maanden betalen, dan pas kun je overstappen naar de 60 min per maand.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar je sluit je abonement wel af, en na 6 maanden KUN je overstappen... maakt tog niet uit dat et nou 2 maanden ervan gratis zijn? gaat er gewoon om dat je 6 maanden lang al een abo hebt en dus niet kunt overstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heb ik net gebruik gemaakt van die Telfort actie waarbij je ook een gratis pc kreeg. Alleen deze is met 40GB ipv 80GB en cd ipv rw :( Naja, bestel ik dit abbo'tje wel voor m'n vriendin, heb ik er weer een pc'tje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Transportverzekering, verzend- en administratiekosten bedragen € 49,00;
- Belbundel is geldig voor nationale gesprekken naar Nederlandse mobiele en vaste net nummers zowel in piekals in de daluren;
- De minuten in de belbundel zijn maximaal 2 maanden geldig;
- Opzegtermijn is 3 maanden, dus vanaf de 21e maand opzegbaar;
- U kunt met dit abonnement/toestel in binnen en buitenland bellen en gebeld worden;
- Opzeggen van abonnement dient u schriftelijk te doen naar het adres op uw Vodafone factuur;
- Klik hier voor een overzicht van de bestelprocedure;
- Gesprekskosten zijn exclusief starttarief van €0,06 per gesprek. Het starttarief wordt alleen buiten de belbundel in rekening gebracht;
- Klik hier voor de algemene voorwaarden van Vodafone;
- Klik hier voor meer informatie over nummerbehoud;
- Alle prijzen op deze pagina zijn incl.19% BTW.
Dus niet 4 maanden maar 3!

Ik ga in op deze actie.

NEE NEE

Er staat toch ook weer duidelijk op de voorpagina:
STUNT 9

GRATIS
Multimedia PC

slechts
€ 13,17
per maand

inclusief totaal
1800
belminuten
Dus die moeten toch worden betaald: 13,17
Heel er onduidelijk aangezien op de aanbiedingspagina staat geen abbo kosten.
Naar begrijp het al :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 17:52:
ja, maar je sluit je abonement wel af, en na 6 maanden KUN je overstappen... maakt tog niet uit dat et nou 2 maanden ervan gratis zijn? gaat er gewoon om dat je 6 maanden lang al een abo hebt en dus niet kunt overstappen...
Ja maar daar is toch rekening mee gehouden met de cash-back, dus wat is je punt nu ?

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 31-01-2011 15:18 ]

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Je kunt gewoon na die 6 maanden overstappen, ga daar maar vanuit. Die 4 maanden (vanaf moment betalen!) is het MINIMUM, niet ook het MAXIMUM.

Probeer anders maar eens na 4 maanden over te stappen (dat mogen ze niet weigeren als je het alleen na 4 maanden mag), zul je zien dat het niet eens lukt.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceManX schreef op 05 april 2004 @ 18:47:
Je kunt gewoon na die 6 maanden overstappen, ga daar maar vanuit. Die 4 maanden (vanaf moment betalen!) is het MINIMUM, niet ook het MAXIMUM.

Probeer anders maar eens na 4 maanden over te stappen (dat mogen ze niet weigeren als je het alleen na 4 maanden mag), zul je zien dat het niet eens lukt.
Maar je moet het 3 maanden vooraf aangeven... dus houd daar wel rekening mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themodfather
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09 10:29

themodfather

J.C.B.

werkt die telefoon ook in amerika
hij heeft tenslotte 1900 band

The ModFather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:23:
[...]

Maar je moet het 3 maanden vooraf aangeven... dus houd daar wel rekening mee!
Niet waar, je moet 3 maanden van te voren aangeven dat je het abbonnement op wilt zeggen. Overstappen kan gewoon na 6 maanden en dan kom je ook netjes op die 1800 belminuten uit de topic-titel. Ga er maar van uit dat die bedragen op dat soort sites kloppen, en anders www.telecomvergelijker.nl

LEZEN aub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand achter hoe je je ericsson r380 world kan uitlezen met je infrarood poort op je laptop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 22:03
ik heb hem eergisteren ook ontvangen. Leuke telefoon hoor. Wel vrij groot, maar dat kon je op de site ook wel zien.
Vind het wel lekker dat je gewoon met het pennetje kan schrijven, gaat lekker snel. Wel ff oefenen bij sommige letters of leestekens.

Ik kan inderdaad wel verbinding maken met IRda maar niet synchroniseren, denk dat je dan toch het datakabeltje nodig hebt.

Ps. 10 dagen geleden besteld, en nu al binnen. Blijkbaar gaat het soms wel snel/goed

[ Voor 11% gewijzigd door BoutWout op 07-04-2004 17:00 . Reden: toevoeging ]

Red een boom, eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd!!!!
mijn ouders geloven er nog steeds niet in :S:S
ze denken dat et nep is...desondaks dat ik ze vertel dat dit de zoveelste actie is...
maarjah

ej weet iemand misschien waar je die ericsson los kunt kopen?
kvinnum wel een tof ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Gsmstunter!!!!! 79 euro geloof ik. Maar met abbo is hij goedkoper en je klan nog 2 jaar bellen.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
bij GSMstunter .. helemaal onderaan
maar je kunt ze inmiddels ook kopen van de mensen die een abonnement hebben afgesloten. Zie er genoeg staan op marktplaats ineens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nimrod|IA schreef op 07 april 2004 @ 19:00:
Gsmstunter!!!!! 79 euro geloof ik. Maar met abbo is hij goedkoper en je klan nog 2 jaar bellen.
jah dat had ik gezien op die site :(

maarjah mijn ouders geloven niet dat et echt is en dat ze echt dat geld storten...
kheb ze wel gebeld en je krijgt een faktuurbewijs ofzo... maarjah bij de bank zeiden ze dat et niet zo heel veel voorstelde dus kunnen ze er alsnog onderuitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
* Gisae gaat de telefoon weg doen. Toch maar een n-gage halen. Dan verkopen we deze mooi. PDA functie is wel leuk enzo, maar je kan er niks aan upgraden/bijvoegen of wat dan ook. Ik ben siemens gewend. Die heeft dat iig wel, zelfs op de oudere phones (aanpassen bedoel ik dan) Hij valt me op dat gebied dus zwaar tegen :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 09:52 . Reden: antwoord op verkeerde plaats neergezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

GiSaE schreef op 07 april 2004 @ 22:50:
* Gisae gaat de telefoon weg doen. Toch maar een n-gage halen. Dan verkopen we deze mooi. PDA functie is wel leuk enzo, maar je kan er niks aan upgraden/bijvoegen of wat dan ook. Ik ben siemens gewend. Die heeft dat iig wel, zelfs op de oudere phones (aanpassen bedoel ik dan) Hij valt me op dat gebied dus zwaar tegen :(
Dit snap ik ff niet hoor. Wat kan je dan aan siemens UPGRADEN. Ik heb er 2:
Een c35i en een m55, maar ik kan er NIETS aan upgraden en ook niet aanpassen. Hoogstens een achtergrondje en een ringtonetje, maar meer ook neit. Ik kan wel deze tefefonen zelf een nieuwe firmware upgrade geven via mijn datakabel, maar DAAR einidigd het ook.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Nimrod|IA schreef op 08 april 2004 @ 11:49:
[...]

Dit snap ik ff niet hoor. Wat kan je dan aan siemens UPGRADEN. Ik heb er 2:
Een c35i en een m55, maar ik kan er NIETS aan upgraden en ook niet aanpassen. Hoogstens een achtergrondje en een ringtonetje, maar meer ook neit. Ik kan wel deze tefefonen zelf een nieuwe firmware upgrade geven via mijn datakabel, maar DAAR einidigd het ook.
Op de M55 kan je nog eigen programma's pleuren. Plaatjes, tekst, audio e.d. ook. Op de R380 kan je helemaal niks zetten. Geen extra programma, geen plaatjes, geen paint programma, terwijl je wel op het scherm kan kliederen. De C35 kan je qua software best wat aanpassen. Alle graphics e.d. kan je aanpassen. Een ander programma erop kon ook nog, alleen werkte de telefoon dan niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

nou. Zo belangrijk vind ik dat ook niet hoor. Bij een N-gage kan je in ieder geval VEEL meer mee doen. dat is wel zo. en voor 99 euro is het een Goede aanbieding. Zeker met "Legale" spellen die je van ftp-servers kan halen enzo ;). Ook vond ik de spellen er ZEER goed uitzien.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die een brief heeft opgestuurd voor de verlaging voor het abbonnement? Is misschien wel makkelijk om hem hier te copy/pasten, dan hebben we allemaal iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

actie is trouwens verlengd tot eind april :D }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 17:44:
is er al iemand die een brief heeft opgestuurd voor de verlaging voor het abbonnement? Is misschien wel makkelijk om hem hier te copy/pasten, dan hebben we allemaal iets aan.
Kan ook telefonisch, 1200 bellen. Verder weet ik het niet, want ik heb de 2 maanden nog niet vol. Kan ik pas half mei doen.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

wat gebeurd er trouwens met je beltegoed als je nummerbehoud doet?
Krijg je het beltegoed terug als je van prepaid naar die actie gaat of is het pleite dan?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend onder welke netwerken de telefoon functioneert?

Vodafone, KPN en Telfort (in sommige gevallen) worden hierboven al genoemd, volgens mij is er niks over Orange en T-Mobile bekend. En is er toevallig al iemand die de telefoon in Frankrijk(voor vakantie) heeft uitgeprobeerd qua netwerkondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 23:32:
Is het al bekend onder welke netwerken de telefoon functioneert?

Vodafone, KPN en Telfort (in sommige gevallen) worden hierboven al genoemd, volgens mij is er niks over Orange en T-Mobile bekend. En is er toevallig al iemand die de telefoon in Frankrijk(voor vakantie) heeft uitgeprobeerd qua netwerkondersteuning?
Met de R380 world kan je echt geen Telfort gebruiken hóór.
Telfort mag dan misschien ook wel op het 900Mhz netwerk zitten, maar dat is het EGSM netwerk. Dus de enige die het zullen doen hier in nederland zijn echt alleen maar KPN en Vodafone

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Ik heb de telefoon ook maar besteld, maar niet bij gsmstunter, maar bij GSMhut.nl waar hij helemaal gratis is, dus ook geen verzendkosten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil bestellen bij gsmhut, kan hij de pagina niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Weet iemand meer over deze actie bij GSMHut, want die klinkt wel errug interessant:

T-Mobile, Nokia 7650 icm T-Mobile 225 2 jaar + Gratis Ericsson R380 World telefoon!
Dit alles voor 0 euri.

Ow, je betaalt wel abo-kosten geloof ik :+

Seb_ > Hoe kom je erbij dat je bij gsmhut.nl geen verzendkosten hoeft te betalen :?

[ Voor 27% gewijzigd door Elektronicanet op 26-04-2004 19:52 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Omdat die volgens het overzichtje bij die actie ook genoemd worden als onderdeel dat je terug krijgt.

Volgens de site krijg je 323 euro, 316 daarvan is om alle vodafone kosten te dekken, 7 euro om de verzendkosten te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

seb_ schreef op 26 april 2004 @ 22:20:
Omdat die volgens het overzichtje bij die actie ook genoemd worden als onderdeel dat je terug krijgt.

Volgens de site krijg je 323 euro, 316 daarvan is om alle vodafone kosten te dekken, 7 euro om de verzendkosten te dekken.
Nope, je krijgt 316 euro, de verzendkosten betaal je dus wel zelf. Het is btw nog altijd goedkoper dan bij gsmstunter ;)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Als ik hem bestel staat er echt -323 euro. 6.95 daarvan gaan naar de verzendkosten. Ik krijg dus 316 euro op mijn rekening en betaal geen verzendkosten.

Op de factuur die ik van gsmhut ontving staat ook het volgende:

Product naam Hoeveelheid BTW Prijs Incl. BTW
Cashdeal, Vodafone abonnement 2 jaar gratis abonnement + toestel! 1 19 % -323
Vooruit Betaling 1 19 % 6.95
Totaal (Excl. Verzendkosten): € -323
Totaal (Inc. Verzendkosten): € -316.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-07 16:10

BJD

Weet iemand ook of GSMstunter ook de ericsson software cd er bijlevert?

LET OP: ik heb zojuist Vodafone gebeld en zij zeiden tegen mij dat de mogenlijkheid om je abbonement een stapje lager te zetten (van 120 naar 60) onder de coulantievoorwaarden valt. Dit houd in dat ze het oogluikend toezien maar dat als ze willen het in 1 klap afgelopen kan zijn. zonder dat het in de publiciteit word gebracht! Logic, want het staat niet in de Algemene Voorwaarden.

[ Voor 76% gewijzigd door BJD op 27-04-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Moeten ze vooral doen, dan zijn ze me over 2 jaar zeker kwijt.

PS: ik kreeg de Ericsson CD er wel bij, anderen weer niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Robtimus op 27-04-2004 19:16 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

seb_ schreef op 27 april 2004 @ 11:50:
Als ik hem bestel staat er echt -323 euro. 6.95 daarvan gaan naar de verzendkosten. Ik krijg dus 316 euro op mijn rekening en betaal geen verzendkosten.

Op de factuur die ik van gsmhut ontving staat ook het volgende:

Product naam Hoeveelheid BTW Prijs Incl. BTW
Cashdeal, Vodafone abonnement 2 jaar gratis abonnement + toestel! 1 19 % -323
Vooruit Betaling 1 19 % 6.95
Totaal (Excl. Verzendkosten): € -323
Totaal (Inc. Verzendkosten): € -316.05
Ben het er nog steeds niet mee eens :D
Je krijgt in plaats van 323 euro gewoon maar 316,05 terug waardoor je die 6,95 dus van je 323 betaalt.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Klopt, maar je hebt ook maar 316 euro nodig om alle vodafone kosten te betalen.

Dus betaal je geen verzendkosten
Pagina: 1 2 3 Laatste