Ja zowel D1 als d2 ondersteunen het 900 Mhz netwerk. Dus T-mobile en Vodafone.Sjaak_Afhaak schreef op 20 maart 2004 @ 12:35:
[...]
mijn oude telfort kaart doet het toch echt niet (heb alleen nood-oproepen)
heb ik nog een vraagje: kun je nou bijvoorbeeld in duitsland bellen? ik bedoel dat het een gsm is met 900/1900 mHz.. zijn er in duitsland telecombedrijven die dat ondersteunen?
mijn oude telfort kaart doet het toch echt niet (heb alleen nood-oproepen)
heb ik nog een vraagje: kun je nou bijvoorbeeld in duitsland bellen? ik bedoel dat het een gsm is met 900/1900 mHz.. zijn er in duitsland telecombedrijven die dat ondersteunen?[/quote]
Ja zowel D1 als d2 ondersteunen het 900 Mhz netwerk. Dus T-mobile en Vodafone.
Gisteren met dit ding nog een beetje zitten spelen. Op zich is de groote van de telefoon niet echt storend vind ik. Zou het enkel een gsm zijn dan vind ik hem wel veel te groot. Maar het touchscreen heeft een behoorlijk "Hebben"-gehalte. Trilfunktie zit er wel op. Maar staat normaal enkel aan bij silent mode.
Kwalitatief goed is het toestel ook. Qua functies doet de gsm NIET onder voor moderne gsm's. Hij biedt veel funkties die mijn 6610 of m55 meer hebben. Ook had ik eerst gedacht dat het niet ondersteunen van nederlands of T9 erg hinderlijk zou zijn.
Maar maakt niet uit. Alles gegevens geef je in mbv het pennetje die in de batterij zit.
Ik vind het alleen zonde dat een handleiding niet meegeleverd was.
Ik weet nog steeds niet wat voor funkties de knopjes aan de zijkant van het toestel hebben. Ze zien er belangrijk uit, maar doen niets als je erop druk. Toch maar eens de handleiding downloaden en lezen.
Wat ik wel storend vind is dat een bureaulader wel is meegeleverd en software, maar geen datakabel!!!!! Erg zonde.
Ow als iemand nog een leuke goedkope carkit voor dit toestel vind. Zou je dat dan gelijk willen posten. Mijn pa is nogal geinterresseerd in een carkit voor dit toestel.
Ik had al gezocht, maar kon alleen een normale carkit vinden voor 150 euro EX inbouw en geen aansteker formaat bv. Hij moet gewoon niet te duur zijn. Het komt in een 15 jaar oude Galant dus een carkit voor 150 euro voor een "Oud"toestel vind ik dan wel behoorlijk veel. Carkit is bijna duurder als de auto
[ Voor 76% gewijzigd door Nimrod|IA op 21-03-2004 02:11 ]