bbned -> bbned ADSL Migratie

Pagina: 1
Acties:

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:18
Op dit moment heb ik een Surfnet Thuis ADSL verbinding van 8 mbit via Edutel en bbned, dit abonnement loopt op 1 april as. af. Ik wil hierna een Surfsnel ADSL verbinding met dezelfde snelheid via InterNLnet of eventueel demon.nl en bbned. Dit zou voor mijn gevoel een redelijk eenvoudige migratie zijn aangezien ik op hetzelfde netwerk blijf maar bbned wil er niet aan, die vinden het te lastig ofzo.
Een nieuwe telefoonlijn aanschaffen is een alternatief aangezien hier nog een tweede aansluiting ligt maar die € 46,-- houd ik liever in mijn zak als dat kan.

- Is het nou echt zo moeilijk om ISP-ISP-migraties uit te voeren, waarom?
- Ga ik het halen om met het aanvragen van een nieuwe lijn en ADSL daarover uiterlijk 1 april internet te hebben. Het aanvragen van een nieuwe lijn kost vijf werkdagen volgens KPN.
- Zijn er nog aantrekkelijke alternatieven?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Ik kan geen antwoord geven op je vragen. Maar wat ik wel wilde opmerken is dat je echt heel erg goed moet uitkijken met het aanvragen van vanalles. Als je niet uitkijkt en de data kloppen niet precies zit je zometeen aan twee adsl abbo's voor weer een jaar vast. En dan ben je dus echt het haasje. Ookal sluit je die lijnen af dan, je moet je isp abbo doorbetalen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

- Is het nou echt zo moeilijk om ISP-ISP-migraties uit te voeren
Nee, helemaal niet. Technisch echt makkelijk zelfs, binnen het eigen netwerk
, waarom?
omdat er geen procedures voor bestaan, dan gaat het bij grote bedrijven gewoonweg niet.
- Ga ik het halen om met het aanvragen van een nieuwe lijn en ADSL daarover uiterlijk 1 april internet te hebben. Het aanvragen van een nieuwe lijn kost vijf werkdagen volgens KPN.
Zou kunnen, maar dat kan niemand je garanderen
- Zijn er nog aantrekkelijke alternatieven?
nee

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp