Toon posts:

[XP] toetsenbord andere users verkeerd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een comp met win xp prof. en nu zit ik met het volgende probleem:

mijn toetsenbord werkt gewoon normaal, met normale toetsindeling.

maar andere users (met beperkte rechten) staat een verkeerde toetsenbordinstelling, maar in hun account kan volgens mij niks veranderd worden hieraan...

weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

thomass ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

rechten openzetten, instellingen wijzigen en rechten weer dichtzetten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
ja... dit had ik al gedaan, dan doet hij het ook wel, maar het probleem is dat ie na een tijdje gewoon weer raar gaat doen.. ook bijv als mn vader aan het typen is...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even dat rare teken uit je topic titel gehaald ( " :S " ) - dat zegt me helemaal niets - ik heb er wel iets voor in de plaats bijgevoegd, namelijk "[XP]" - het OS wat tussen vierkante haakjes moet staan :)

Heb je al eens gekeken ofdat er geen 'hotkey' aangebonden zit zodat je met bv. ctrl+alt+shift van keyboard layout kan wisselen?

Verwijderd

Topicstarter
zit er niet...

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
Gebeurt dat toetsenbord indeling wisseling willekeurig of alleen als er bepaalde programma's gestart / gebruikt worden???

Ik heb dit nml met Delphi 7.0 na een x periode gaat mijn toetsenbordindeling over van VS-Internationaal naar NL!!

Kun je dit checken of dit het geval is?

- Bas -

while ( !$succeed ) { $try++ }

Verwijderd

Topicstarter
bij mn vader gebeurt t gewoon onder word 2003. maar onder mijn beheerdersaccount gebeurt het niet, dus alleen onder accounts met beperkte rechten, daarom vind ik het zo raar... en mn vader moet meer brieven e.a. typen, dus vandaar...
Pagina: 1