Ik draai sinds vandaag Webalizer voor Windows 2000 advanced server, elke keer als je webalizer.exe start update hij de stat files. Nu heb ik geprobeer hem te schedulen met de standaard applicaie van windows (assecoires>system-tools>scheduled tasks) Maar als ik hem wil late starten dan krijg ik de foutmelding "Coult not start" Maar als ik hem gewoon dubbelklik dan werkt het prima maar met scheduled tasks niet, Zijn er programmas die dit wel kunnen, want ik wil die webalizer.exe elke 15 minuten gaan uitvoeren.
nu krijg ik vast ruzie
Rafe: als je voortaan 24 uur wacht met je topic 'schoppen' niet
Rafe: als je voortaan 24 uur wacht met je topic 'schoppen' niet
[ Voor 70% gewijzigd door Rafe op 09-03-2004 21:13 ]
Ja, dat krijg je idd ja... tijd voor [img][http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif[/img]
..:: ::..
Boekkie, tis niet de bedoeling dat je tig keer op een dag een schopje geeft
Al gezocht? Google? FAQ etc?
Ik kan je in ieder geval niet helpen
Al gezocht? Google? FAQ etc?
Ik kan je in ieder geval niet helpen
WinAT is het magische woord.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Okee excuus, WinAT eens proberen 
PS Fabienne is een geilerd!!!
Ligt het aan mij of is het met WinAT niet mogelijk een bestand om de 15 minuten te runnen?
Rafe: zoals ik net al zei, wacht 24 uur voor je je topic schopt als de laatste reactie van jou is. Als je binnen die tijd nog wat aan je eigen reactie wilt toevoegen, gebruik dan de
knop om je bericht te wijzigen.
PS Fabienne is een geilerd!!!
Ligt het aan mij of is het met WinAT niet mogelijk een bestand om de 15 minuten te runnen?
Rafe: zoals ik net al zei, wacht 24 uur voor je je topic schopt als de laatste reactie van jou is. Als je binnen die tijd nog wat aan je eigen reactie wilt toevoegen, gebruik dan de
[ Voor 109% gewijzigd door Rafe op 10-03-2004 08:09 ]
Oke probleem opgelost! hij wilde de task niet starten omdat ik een verkeerd wachtwoord voor de user had ingevuld
Pagina: 1