Dane elec geheugen cas2 of 3?

Pagina: 1
Acties:

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-08 09:06
Ik heb informatique gemeeld met de vraag of hun dane elec geheugen cas 3 of 2 is.
en hun antwoorden dat het 3 was.
Bij bolderhardware verkopen ze ook dane elec geheugen met de zelfde dane elec code en bij hun is het 2...
Wat moet ik nou geloven??

- NAC Breda -

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij de ene winkel is het cas 2 en bij de andere cas 3 bij eynstein verkopen ze het allebij

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op vrijdag 15 december 2000 16:37 schreef Ares408 het volgende:
Bij de ene winkel is het cas 2 en bij de andere cas 3 bij eynstein verkopen ze het allebij
ik weet niet of het hier ook geldt (dus niet persoonlijk opvatten...)
maar cas2 heeft toch meestal een andere code dan cas3 (hoe kunnen ze bij eynstein die dimmen anders uit elkaar houden? behalve via een stikkertje)

• Ritchie
dat is mijn probleem dus ook!
En de code van Dane-Elec.nl voor pc133 128 mb is DP133-06416
en die code is overal hetzelfde.
Het enige wat ik zelf kan bedenken is dat dane elec meerdere chips opkoopt en dan besluit of het 2 of 3 is.

- NAC Breda -

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Product codes zijn codes om unieke produkten te identificeren. Het lijkt me dus sterk dat 2 producten met dezelfde nummers bij andere winkels andere specs hebben. Dan blijft de vraag: Wie heeft nu gelijk... Dat ze allebei hetzelfde geheugen verkopen staat in mijn ogen wel vast.

• Ritchie
Als je dit leest denk je dat ze meerdere verschillende dimms verkopen:

Dankzij jarenlange relaties met de beste toeleveranciers in geheugen componenten, zoals Hitachi, Hyundai, Infineon(Siemens), Micron, Nanya, NEC, OKI, Samsung, Toshiba en Vanguard, kan Dane-Elec een constante en stabiele kwaliteit garanderen.

Ik ga ze ff meelen!

- NAC Breda -

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
jah, dat klopt...dane elec is een leveraar...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Me broertje werkt ook in een compushop waar ze dane hebben, is soms cas 3, soms cas 2-3-2 (volgens spd), maar ze hebben nog geen 2-2-2 gehad

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
bij mij loopt het cas 2

PVoutput

Pagina: 1