Wij hebben een programma, dat wij installeren op een 2000 machine. Dit programma draait dan goed. Dit is het server gedeelte van het programma.
(hij hoeft niet op een 2000 server te staan gewoon prof is goed wij hebben prof)
Wil je dat andere gebruikers er van de client-kant gebruik van kunnen maken dan
moet je de gebruikers toevoegen aan die pc. (Configscherm/gebruikerswachtwoorden)
Dan moet je die account een keer inloggen, en als dat gedaan is dan kan je weer uitloggen en dan kan de client gebruik maken van het programma.
Opzich al een vreemde methode. Wij hebben dit op 3 servers getest. Op 2 servers doet hij het goed. De derde daar doet hij het alleen met de account die er al waren in het verleden. Hij doet het niet met de account die nieuw aangemaakt worden.
Dus ik denk dat wanneer je een gebruiker toevoegd niet de goede bestanden naar de computer copiert. Waar kan ik dat veranderen?
Alle pc's hangen aan een domein.
En het programma is volgens mij een dcom proggie.
Nogmaals het is geen windows 2000 server maar windows 2000 prof
Hoe kan ik dat fixen?
Alvast bedankt voor de antwoorden
(hij hoeft niet op een 2000 server te staan gewoon prof is goed wij hebben prof)
Wil je dat andere gebruikers er van de client-kant gebruik van kunnen maken dan
moet je de gebruikers toevoegen aan die pc. (Configscherm/gebruikerswachtwoorden)
Dan moet je die account een keer inloggen, en als dat gedaan is dan kan je weer uitloggen en dan kan de client gebruik maken van het programma.
Opzich al een vreemde methode. Wij hebben dit op 3 servers getest. Op 2 servers doet hij het goed. De derde daar doet hij het alleen met de account die er al waren in het verleden. Hij doet het niet met de account die nieuw aangemaakt worden.
Dus ik denk dat wanneer je een gebruiker toevoegd niet de goede bestanden naar de computer copiert. Waar kan ik dat veranderen?
Alle pc's hangen aan een domein.
En het programma is volgens mij een dcom proggie.
Nogmaals het is geen windows 2000 server maar windows 2000 prof
Hoe kan ik dat fixen?
Alvast bedankt voor de antwoorden