Toon posts:

Notebook Hard-Disk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Igo6000 serie notebook van Packard-Bell. Nu werkt die goed en heb nooit echte problemen ermee. Maar heb echter wel 1 vervelend iets.

Ik heb een partitie waar ik allerlei installatie files en programma's en dergelijke opzet. Als ik de laptop opstart en open deze partitie dan duurt het behoorlijk lang voordat ik ook maar iets kan doen, map openen of wat dan ook. De rest in windows staat dan ook even stil.

Het lijkt net of de partitie eerst alle bestanden langsloopt voordat er ook maar iets gedaan kan worden.

Ik heb de schijf al eens geformateerd en alles er opnieuw opgezet, maar het probleem blijft met die partitie waar ik de installatie programma's op zet.

schrijfcashe op de schijf staat gewoon aan... evenals schijf indexeren om zoekacties te versnellen...

is er iemand bekend met dit probleem?

thanx

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Wilde gok hoor, maar ik geloof dat er in Partition Magic een functie zit die de opbouw van je partities kan nakijken. Misschien ontdekt die een fout ofzo (en kan ie em eventueel repareren.. :))

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist je optie even gedaan, hij geeft geen errors aan en de schijf is in feite zo goed als wat ... , maar

Hij blijft alleen wel errug traag als ik de schijf open...

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Veel progjes?

DMA modus?

Gewoon paar wilde gokken :)

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op 09 maart 2004 @ 18:25:
Veel progjes?

DMA modus?

Gewoon paar wilde gokken :)
Het zijn inderdaad wel een flink aantal programma's. Ik heb als eerste zonet even Diskeeper eroverheen gehaald. Kijken of dat ook een beetje helpt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien het hier toch gaat om een probleem, en deze niet in CSL horen, gaat dit naar OH. :)
Complete Systemen & Laptops » Overige Hardware dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 09 maart 2004 @ 18:52:
Aangezien het hier toch gaat om een probleem, en deze niet in CSL horen, gaat dit naar OH. :)
Complete Systemen & Laptops » Overige Hardware dus :)
Sorry, wist 'k nie..

Maar het blijft hetzelfde, geen veranderingen... ik snap niet hoe dat nu komt.. zal misschien eens bellen met de pb vakmannen :r
Pagina: 1