Toon posts:

Outlook 2003 - Submappen delen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij gebruiken Outlook 2003 en Exchange 2003. Nu heb ik op mijn laptop mijn adressenbestand in twee mappen staan, nl. de standaard contactpersonen (voor privé adressen) en de door mij gemaakte map contactpersonen_zakelijk (voor zakelijke adressen.

De map met privé adressen kan ik prima delen en offline benaderen. De map met de zakelijke adressen kan ik echter niet beschikbaar maken voor andere netwerkgebruikers!

Ik heb de optie geprobeerd om de zakelijke relatie´s in een publieke map te plaatsen, maar dan heb ik weer het probleem dat wanneer ik geen verbinding heb met mijn netwerk ik zelf niet over deze adressen kan beschikken.

Wie weet raad?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:46:
[...] De map met de zakelijke adressen kan ik echter niet beschikbaar maken voor andere netwerkgebruikers!
Waarom niet? Wordt je scherm zwart als je 't probeert? Vliegt je toetsenbord in de fik? Kortom: krijg je een foutmelding? Zo ja: welke? Zo nee: hoe stel je precies vast dat er een probleem is?
Ik heb de optie geprobeerd om de zakelijke relaties in een publieke map te plaatsen, maar dan heb ik weer het probleem dat wanneer ik geen verbinding heb met mijn netwerk ik zelf niet over deze adressen kan beschikken.
Publieke mappen kun je off-line beschikbaar maken: zie de gebruiksaanwijziging

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook zijn beter op z'n plek in Software Algemeen, ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je moet denk ik onder Exchange het een en ander instellen Kardo!

[ Voor 79% gewijzigd door Dirkse1984 op 10-03-2004 11:20 ]

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:19
Dirkse1984 schreef op 10 maart 2004 @ 09:58:
Je moet denk ik onder Exchange het een en ander instellen Kardo!
Nee hoor... Ik ben het meer met Brahiewahiewa eens...

Machtigingen uitdelen kan bij een standaard Exchange installatie en ook op zelf aangemaakte mappen (of daar nu email, contactpersonen, notities of taken in zitten) is dat mogelijk.

Misschien dat de TS eerst kan antwoorden op de vragen van Brahiewahiewa??