[Monitor]Iiyama E431S

Pagina: 1
Acties:

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik krijg eerdaags de Iiyama E431S Silver editon.
Mijn vraag aan de mensen die meer van deze monitor weten of deze ook normale VGA ingang heeft.
Mijn Radeon9800pro heeft namelijk alleen 2x VGA uitgangen.

Als dit dus niet het geval is, zijn er dan wel verloopjes van VGA>DVI?
En dan bedoel ik dus niet die verloopjes die bij je videokaart zitten, want dat is alleen voor DVI>VGA.

Er staat namelijk 't volgende op de site over de monitor:

Signaal ingangen: D-sub (met D-sub kabel) / DVI-D (zonder DVI kabel)

[ Voor 16% gewijzigd door kropsla op 09-03-2004 16:40 ]

Verwijderd

D-sub = VGA

• kropsla
Ahw thnx :)

Is het verschil qua kwaliteit merkbaar met gaming etc. ? (dvi of vga)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55
Ik heb het niet kunnen bespeuren (met de Hyundai Q17 met bijgeleverde kabels). Dus gewoon D-sub doen in jouw geval.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:42
Je had dit wel van te voren mogen uitzoeken, anders had je misschien een probleem gehad. :)

Ik meen een scherper beeld te hebben met mijn digitale aansluiting (beetje getest). Het verschil is echter minimaal.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Mijn persoonlijke ervaring is dat D-sub beduidend minder strak beeld geeft dan DVI, maar dat zal ongetwijfeld samenhangen met de kwaliteit van het VGA signaal van mijn laptop (SiS650 integrated graphics). Normaal hangen mijn beide E431S-en via DVI aan een Matrox P750.

• kropsla
Pacjack schreef op 09 maart 2004 @ 17:04:
Je had dit wel van te voren mogen uitzoeken, anders had je misschien een probleem gehad. :)

Ik meen een scherper beeld te hebben met mijn digitale aansluiting (beetje getest). Het verschil is echter minimaal.
Hehehe dit had ik zeker moeten doen, maar anders had ik een andere 9800pro gehaald en deze verkocht. Eigenlijk ging ik er blind van op aan dat LCD's standaard een VGA/D-Sub ingang had. Gelukkig is dat nog het geval :)

[ Voor 4% gewijzigd door kropsla op 09-03-2004 17:21 ]

Pagina: 1