Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stof en acryl case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een sunbeam acryl kast staan. Zo eentje die helemaal doorzichtig is.
Ik heb er leuke led fans inzitten. Echter, de plaats waar die kast staat is redelijk stoffig. Het is een zolder en veel schoonmaken helpt dus niet.

Nu wil ik dus voorkomen dat er allemaal stof inkomt. Ik heb gezocht en heb gevonden, stoffilters in een cassette. Helaas zijn deze cassettes zwart en ziet er dus niet uit in zo'n kast. Weet iemand waar je stoffilters kan halen waarbij de cassette ook doorzichtig is of waar iets leuks in zit zodat het past in deze case.

Ik hoor sommige zeggen dat panties helpen. Hoe monteer je die dan? Heeft iemand een foto waarop ik kan zien hoe jullie het toegepast hebben?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Ikd enk niet dat er echt koele oplossing kant-en-klaar liggen, maar zelf klussen is natuurlijk de uitkomst.
Sommige Philips luchtfilters gebruiken witte HEPA/kartonnen filters. Dat ziet er misschien ook wat aardiger uit dan zwart. :)

Met een panty bedoelen ze gewoon dat je de witte stof ervoor spant. Je kan natuurlijk van bv metaal+rubber zelf een houder ervoor maken.

Senile! Senile Oekaki

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:48
Bij onze stofzuiger-zakken zit ook altijd een setje stoffilters, een zwarte grove, en een witte fijne, deze laatste is ideaal om je kast stof-vrij te houden (*uit ervaring spreekt) ;)

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Je zou ook gewoon ipv panty's deze speciaal daarvoor bedoelde stof matten voor je fans kunnen doen. hoe je ze moet bevestigen weet ik niet, maar waarschijnlijk kan iemand anders je daarmee helpen :).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-10 21:38
Wat je ook zou kunnnen doen is van die aluminium filters kopen. Zijn iets duurder maar zouden langer meegaan. Zijn zilverkleurig of metalic zwart dus al weer wat meer uit te houden.