Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb vandaag de nokia 6820 besteld..ik heb hier wat vragen over...
kan je hier ook een afstand bedien op zetten zoals op sommige telefoons kunnen, via bluetooth?

En wie heeft meer ervaringen mee met deze telefoon? handige functies? en hoe ziet de kalender functie eruit beetje duidelijk?

alvast bedankt..

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

internet en telefonie

Verwijderd

Topicstarter
tis ook een gadget tog?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

hier staat nog wel wat interesants tussen :)

Verder als je meer wilt weten kan je hierwaarschijnlijk ook wel wat meer vinden en als je erg direct wilt weten wat hij kan denk ik dat je hier nog meer kan vinden.

En als je volgende keer eerst iets wilt zoeken voor je zomaar een topic opend zou dat ook heel lief zijn :) Dan kunnen we hier leuk verder praten en hou gewoon in je achterhoofd "alles waar je een topic over wilt openen is al een keer geweest en kan je al vinden" :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is lijkt me toch vooral een telefoon (waar trouwens al een topic over loopt):
Nokia 6810 en 6820

Zoek en gij zult vinden...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!