Ik hoop voor je dat je geen problemen gaat krijgen. De VIA KT133 chipset kan over het algemeen helemaal niet overweg met Vortex2 geluidskaarten (die met échte A3D 2.0) - bij een hoge load op de northbridge (en dat gebeurt nogal eens) zal je computer helemaal vast lopen tijdens je 3D spellen...
Er zijn nieuwe drivers - de 2048 - die voor de meeste mensen deze problemen oplossen, dus ik hoop dat dat voor jou ook zal gelden
Er zijn nieuwe drivers - de 2048 - die voor de meeste mensen deze problemen oplossen, dus ik hoop dat dat voor jou ook zal gelden
Geef mij maar een Warsteiner.
Ik neem die gok wel voor A3D 2.0 
Call me kreezie
Call me kreezie
KX133 (die ik heb) doet het ook niet. i.s.m de Diamond MX300
* actieman is nog steeds blij met z'n MX300 
das toch ook A3D 2.0
iig Vortex 2 kaartje.
Kun je niet beter zo'n TerraTec SoundSystem DMX X-Fire 1024 nemen ? (oh nee die heeft geen A3D 2
[edit]
Xitel Storm Platinum is trouwens gelijk aan die SQ2500, maar dan zonder software en iets van 100 piek goedkoper
das toch ook A3D 2.0
Kun je niet beter zo'n TerraTec SoundSystem DMX X-Fire 1024 nemen ? (oh nee die heeft geen A3D 2
[edit]
Xitel Storm Platinum is trouwens gelijk aan die SQ2500, maar dan zonder software en iets van 100 piek goedkoper
I’m not like the OTTERS
Aangezien die kaarten met zo'n Vortex II chip nogal moeilijk te krijgen zijn (bijna geen enkel bedrijf had ze nog), heb ik er maar een uitgekoze die d'r nog een had (en dat was de laatste ook). Dan maar een beetje duurder.
Verwijderd
zeg dan es hoe die kaart heet want ik ben ook op zoek naar een nieuwe soundcard, ik dacht eerst aan de terratec dmx xfire 1024 (die heeft EAX 2.0 en A3D 1.0) maar ik heb gehoord dat A3D beter is dan EAX en dus wil ik wel es zoon kaartje kopen.
Het grote nadeel met Vortex II kaartjes is dat ze niet goed onder win2k werken (althans, bij veel mensen niet) en dat het er naar uitziet dat daar geen verbetering in gaat komen, aangezien Aureal failliet is gegaan (is overgenomen door Creative, maar die zal niks meer doen voor die Vortex II kaartjes). Ook ben ik bang dat dat in Windows 2001 (Whistler) er niet beter op zal worden...
Ik heb, wegens de overschakeling naar Win2k, mijn Xitel Storm Platinum verkocht en een DMX XFire 1024 gekocht, die ruled best wel
Jammer van de A3D 2.0 die er niet op zit, maar verder issie echt top
Ik heb, wegens de overschakeling naar Win2k, mijn Xitel Storm Platinum verkocht en een DMX XFire 1024 gekocht, die ruled best wel
Pagina: 1