Menu copy-pasten in Adobe Encore DVD?

Pagina: 1
Acties:

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo,

Ik heb een tijd terug een dvd'tje gemaakt in Adobe Encore DVD en dat werkte allemaal prima.
Nu wil ik een submenu toevoegen aan deze dvd, zoals er al een hoop submenu's aan hangen.
Maar nu kan ik echt nergens meer vinden hoe ik een menu gewoon heel simpel kan copy-pasten.
- Als ik in m'n menu-window kijk, kan ik wel een menu selecteren, copy doen, maar ik kan hier niet pasten.
- Doe ik paste in m'n project window, krijg ik een unidentified error!!!???
- Maak ik een nieuw menu, paste ik, krijg ik alleen een button.
- Als ik de inhoud van een menu select all en copy en dan een nieuw menu maak en dan paste, dan ben ik m'n background kwijt.

En het kan wel, dat weet ik zeker, want zo heb ik toen ook alle andere submenu's gemaakt.
Ik wordt echt helemaal gek hier, ik kan nergens een optie duplicate menu of iets dergelijks vinden.

Wie kan mij uit deze brand helpen?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik gebruik versie 1.01 (er is een update te downloaden bij Adobe) en kan in het project window zonder problemen copy/paste van menu's doen.

Een andere optie is het menu dat je wilt kopieren vanuit het project window naar je library-palet slepen zodat er een template van dit menu wordt gemaakt. Je kan dan daarna vanuit de library het menu als template gebruiken voor nieuwe menu's.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j