Toon posts:

Nero foto-cd voor dvd speler EN pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een foto cd te maken die ik in de dvd speler af kan spelen (ik gebruik nero)

Nu was ik benieuwd of ik op de een of ander manier kon zorgen dat de foto's ook nog in een aparte map op de cd stonden, zodat ze ook nog eens digitaal op de pc te zetten zijn...

kan dit met nero? of moet ik hier een ander programma voor gebruiken?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Mijn DVD speler was 40€ en die kan gewoon een data CD lezen inc mappen. Bahalve dat heeft mijn Nero (6) geen optie om "foto" CD´s te branden. ?

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op 09 maart 2004 @ 16:17:
Bahalve dat heeft mijn Nero (6) geen optie om "foto" CD´s te branden. ?
Klopt.. je moet even naar 'vcd' gaan in nero, hier kun je dan simpelweg je foto's neerzetten, en nero zorgt verder voor je foto cd...

maar ik ga het dus maar gewoon proberen, we zien wel wat eruit komt! ik zal het nog ff posten... dan weten jullie of het gelukt is :Y)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb zelf DVDpictureshow van Ulead. Dat werkt perfect. Je kunt er hele mooie fotodvd's mee maken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
ik ben juist bezig met een CD... geen DVD, dus daar heb ik niks aan

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Cd's kan ook met DVDpictureshow

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1