Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
ik ben voor school bezig een PDA uit te zoeken. Nou willen ze een PDA met WIFI ondersteuning zodat de persoon in kwestie in de hele school beschikking heeft over zijn bestanden.

Tot nu toe heb ik de volgende PDa's gevonden waarmee je verbindingen kan maken met een WIFI AP.

• HP iPAQ Pocket pc 5500
• HP iPAQ Pocket pc 4150
• Toshiba Pocket PC e750 WiFi
• Toshiba Pocket PC e800 WiFi
• Palm Tungsten C
• Sony CLIE PEG-UX50
• Toshiba Pocket PC e750 WiFi
• Pocket PC e800 WiFi

Heeft iemand nog meerdere PDA's met beschikking over wifi zodat ik mijn verslag/rapport nog verder kan uitbreiden?
Nog een vraagje, zijn er bijv. ook SD kaarten met wifi ondersteuning?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

De Sony Clie TH-55 en TJ-37 hebben ook allebei wifi, beiden komen de maand op de markt

The need for speed drives me

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00
Dell Axim X3i:

"Axim X3i heeft ingebouwd 802,11b draadloos LAN en BluetoothTM technologie"

vanaf 373 euro

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Een losse CF of SD Wifi kaart is ook gewoon los te koop.

Nadeel is, dat zo een kaart een beetje uitsteekt.

Pay peanuts get monkeys !

• Flaterik
Dutch_guy schreef op 09 maart 2004 @ 16:45:
Een losse CF of SD Wifi kaart is ook gewoon los te koop.

Nadeel is, dat zo een kaart een beetje uitsteekt.
Ondersteunen de meeste PDA's dat wel?

Verwijderd

Zou leuk zijn moest je overal de prijs bij plaatsen.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Flat_erik schreef op 09 maart 2004 @ 16:47:
[...]

De pda moet het juiste slot hebben, je hebt pda's die wel een sd slot hebben maar geen sdio en dus allleen geheugenkaartjes kunnen lezen.
en er moeten drivers zijn voor het os van de pda

Voor windows mobile 2002 en 2003 zijn meestal wel drivers, weet niet hoe dat bij palm zit.

Maar ik zou eerder gaan voor een pda met ingebouwd wifi, of je moet een pda vinden die voor de rest veel beter is als de rest maar alleen geen wifi heeft.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46
En de net verschenen Asus a716. Erg mooi en snel beestje. Prijs is mij nog niet bekend..

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 23:51
Met SD kaartjes moet je uitkijken. Ze werken bijvoorbeeld niet op de Toshiba PPC's. Terwijl die wel een SDIO slot hebben. Toshiba heeft die namelijk zo gemaakt dat alleen Toshiba SDIO kaartjes er in werken. :(

Dit is dus de enigste reden waarom ik geen Wifi kan op mijn Toshiba e330.

• Flaterik
Tobias schreef op 09 maart 2004 @ 16:27:
Dell Axim X3i:

vanaf 373 euro
Waar heb je deze info weg?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Flat_erik schreef op 09 maart 2004 @ 16:47:
[...]

Degene met CF/IO en/of SD/IO wel.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

-Mous- schreef op 09 maart 2004 @ 17:04:
Met SD kaartjes moet je uitkijken. Ze werken bijvoorbeeld niet op de Toshiba PPC's. Terwijl die wel een SDIO slot hebben. Toshiba heeft die namelijk zo gemaakt dat alleen Toshiba SDIO kaartjes er in werken. :(

Dit is dus de enigste reden waarom ik geen Wifi kan op mijn Toshiba e330.
Bedoel je nu SDIO of SD kaarten? Ikzelf heb namelijk een Toshiba e750 wifi en heb er zelf een Dane-Elec SD-kaart van 128mb in gehad (een ouder model weliswaar eerst gesloopt maar een nieuwe uit de winkel deed het zonder problemen).

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Sony Clie TH55 lijkt me relaxed en economisch. Qua batterij vooral. Die wil ik iig aanschaffen voor school.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Op mijn oude Jornada is het na 30-45 stevig internetten toch echt wel over met Wifi (linksys WCF12 of zoiets). Let dus goed op de batterijcapaciteit als wireless echt iets voor je moet betekenen met een PDA.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Tobias schreef op 09 maart 2004 @ 16:27:
Dell Axim X3i:

vanaf 373 euro
Weet je het heel zeker?

Zie deze tekst:
It doesn't take a detective to deduce that the original design of the X3i sported Bluetooth as well as Wi-Fi. When Dell submitted the Axim X3i to the FCC for approval, the device had Bluetooth. In fact, the units that are in consumers' hands now have a Bluetooth logo on their antenna.

When I asked a Dell spokesperson about this, she said her company decided to cut Bluetooth out of this design during user testing, as people felt the integrated Wi-Fi was good enough. The cost of adding both wireless networking standards was also a factor.
Bluetooth blijkt er niet (meer) in te zitten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Heeft er iemand ervaring met de Mitac Mio 558?
Deze heeft namelijk BlueTooth, WiFi, CompactFlash én SD(I/O).

Verwijderd

Ikzelf heb een Acer n10 ben er best wel tevreden mee, kep een D-Link DCF-660W wifikaartje (CF) en kan er ongeveer 3 uur mee internetten voor de accu begint te klagen.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:36

Dark Angel

Corvette LS Power

Exirion schreef op 10 maart 2004 @ 11:23:
[...]

Weet je het heel zeker?

Zie deze tekst:

[...]

Bluetooth blijkt er niet (meer) in te zitten.
Ik heb zelf de Dell X3i en hij heeft wel de Bluetooth logo's enz maar geen bluetooth de versie die nu in de VS te koop is heeft dat wel. deze zal binnen enkel weken ook in Europa te koop zijn. voor rond de 50 euro boven de huidige X3i prijs
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mkl/Dell/Dellx3i.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Angel op 10-03-2004 19:18 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
ik heb een ipaq 4155 (usa version...geen verschil tot nu toe gevonden met de 4150) ook met wifi (stond al in de lijst) en ben hier erg tevreden over. Supermooi pdatje, lekker klein, licht en dun.

Verwijderd

Kijk ook een op DELL.com

DELL 400 MHz Axim X3i Handheld with Integrated 802.11b and 1-year Advanced Exchange Service VAN $349.00 VOOR $314.10 [You Save $34.90]

Dollar staat heel gunstig op de EURO

Verwijderd

Storm schreef op 09 maart 2004 @ 17:02:
En de net verschenen Asus a716. Erg mooi en snel beestje. Prijs is mij nog niet bekend..
Ziet er ontzettend :P uit, ben benieuwd wanneer hij leverbaar is en waar.

Verwijderd

Hartstikke leuk WiFi op een PDA maar veel te onpraktisch, tot nu toe is de enige pda waar je een beetje mee kan browsen op acceptabel niveau de Tungsten T3 (kantelbaar beeld) en die heeft dan weer geen wifi. In mijn ogen is het heel leuk dat het kan maar ook niet echt veel meer dan dat. Dus als je niet gebruik gaat maken van speciaal voor PDA aangepast sites, kun je beter gewoon een PDA met bluetooth nemen om via je telefoon sporadisch eens wat informatie op te halen vanaf het I-net.

Voor agenda synchronisatie is het trouwens wel heel praktisch maar uiteraard alleen als je vaak voor lange tijden niet op je eigen werkplek komt.

Verwijderd

Volgens mij is het ook niet de bedoeling om op je PDA te gaan surfen. Het is denk ik meer bedoeld om even snel je e-mails te bekijken dan bijvoorbeeld uitgebreid de Tweakers.net-site te bekijken. (Kan trouwens wel via pda.tweakers.net 8) )

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Op dit moment is de Sony Clié TJ-37 op PalmOS 5 de goedkoopste Wifi PDA oplossing. Als je op zoek bent naar een krachtige, stabiele PDA die volledig compatible is met Outlook en Office met multimedia mogelijkheden, ingebouwde VGA camera en mogelijkheden om je mail te checken en te surfen dan raadt ik je dit model aan. 299 USD in de VS, binnenkort verkrijgbaar in Europa.

Wil je een krachtiger oplossing met een groot 320x480 scherm ipv 320x320, kijk dan naar de Sony Clié TH55. :Y)

Positieve review van Brighthand: http://www.brighthand.com/article/Sony_Clie_TJ37_Review

[ Voor 22% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2004 04:03 ]

Alors.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 10:21:
Hartstikke leuk WiFi op een PDA maar veel te onpraktisch, tot nu toe is de enige pda waar je een beetje mee kan browsen op acceptabel niveau de Tungsten T3 (kantelbaar beeld) en die heeft dan weer geen wifi. In mijn ogen is het heel leuk dat het kan maar ook niet echt veel meer dan dat. Dus als je niet gebruik gaat maken van speciaal voor PDA aangepast sites, kun je beter gewoon een PDA met bluetooth nemen om via je telefoon sporadisch eens wat informatie op te halen vanaf het I-net.

Voor agenda synchronisatie is het trouwens wel heel praktisch maar uiteraard alleen als je vaak voor lange tijden niet op je eigen werkplek komt.
Internet bestaat niet alleen uit browsen.

Verwijderd

Ik heb al een maandje de TJ37,
mijn laptop ging kapot en toen was het toch wel heel fijn dat ik mijn pda kon gebruiken.
Het internetten steld niet veel voor, maar je email checken met pda is toch wel fijn :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Sony Clié TJ37 met PalmOS :D

Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Bevalt hij goed in het dagelijks gebruik? Ik weet niet of je er behoefte aan hebt maar Verichat is een leuke MSN/ICQ client voor de Palm, erg handig met WiFi.

Alors.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn heeft sinds gister een Dell Axim X3i met wifi en BT...

Werkt prima, en goede prijs als je het vergelijkt met andere merken..

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Ik bezit een HP 4150
pocketpc club heeft een review voor de geinteresseerden: hier

Ik vind het een mooi ding, WIFI werkt goed voor mij op mijn werk en thuis, hij is snel en lekker licht.
De accu wil nog wel snel leeglopen op Wifi, maar valt te overleven (zeker met een tweede accu)

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 20:21
Sorry dat ik dit topic wel heel erg kick, maar ik ben op dit moment opzoek naar een leuke PDA (liefst onder de 300 euro) waarmee ik ook op mijn Wifi-netwerk thuis kan komen. BT is niet noodzakelijk.

Welke PDA zou ik dan op dit moment het beste kunnen aanschaffen?

[ Voor 5% gewijzigd door reul op 25-08-2004 13:05 . Reden: typvout ]

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28

Tootoo

Folding extremist

Misschien dat ik beter een appart topic kan openen hiervoor, maar ook ik had een klein vraagje.

Van de CF / SD wifi kaartjes die er zijn, zijn er ook bij die WPA ondersteunen? Heb hier een goed draaiend wireless netwerkje met WPA en wil wel graag een ipaq aanschaffen met appart een CF wifi kaartje oid...

Folding@home

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Opgraven van een topic voor een vraag die niet te beantwoorden is zonder extra informatie wat je ermee wilt doen is een beetje zinloos.
Klinkt een beetje als: "ik ben op zoek naar een fiets met 21 versnellingen, welke kan ik het beste aanschaffen?"
Wat ik daarmee wil zeggen: dat is voor iedereen verschillend.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.