verschil tussen direct op svhs en scart?

Pagina: 1
Acties:

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 19:04
Ik wil een breedbeeld tv gaan kopen maar ik benm student en dus wordt het redelijk low budget. Ik wil mn shuttle erop aansluiten en die heeft een s-video uitgang.

Ik vraag me dus af of er verschil in zit om 40 euro extra uit te geven voor een tv met svhs ingang, of is de kwaliteit hetzelfde als ik het over scart aansluit (met s-video kabel).

Alvast bedankt

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-02 13:11
kwaliteit maakt niet uit,
maar als je scart gebruikt, wordt je tv automatisch overgeschakeld naar de scart ingang.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 06:55

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ghannes schreef op 09 maart 2004 @ 16:32:
kwaliteit maakt niet uit,
maar als je scart gebruikt, wordt je tv automatisch overgeschakeld naar de scart ingang.
TV schakeld echt niet over door de pc via de scart kabel aan te sluiten, dit gebeurd namelijk met een aparte pin waar een vcr even een puls op zet om om te schakelen, je pc doet zoiets niet.

of je s-video aansluit via zo'n rond stekkertje of via scart maakt niks uit, als een tv alleen geen aparte s-video aansluiting heeft kan het zijn dat hij dus ook geen s-video pakt via scart en zul je composite moeten gebruiken en dat ziet er minder uit, maar ik zou er geen 40,- voor over hebben.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.