Toon posts:

[XP Pro] simpele vraag omtrent formatteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op partitie C: Windows staan.
op partitie D: games en op E: Software

als ik partitie C: formatteer, ben je dus ook het register kwijt. kan ik dan nog wel al mijn apps en games foutloos starten? ohja, en alle verwijzingen naar de apps en games in het start menu ben ik dan ook kwijt...

nu ik er over nadenk mss toch nie zo handig, partities... maargoed, wie heeft er antwoord?

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 16:42
Je zult de programma's opnieuw moeten installeren. Er zal vast een andere monier voor zijn, maar die is bij mij niet bekend.

• Ronno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-02 15:37

Ronno

make source && not war

kopieer de registry naar ander schijf, na herinstall win xp , kopieer registry naar nieuwe registry, moet normaal goed werken

High-level multi-tasking : "Drinking coffee while booting-up Windows"

Verwijderd

Topicstarter
krijg je dan geen gezeik met verwijzingen die niet kloppen naar windows onderdelen die vervolgens gaan muiten? alles werkt verder op dit moment wel goed.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Niet alle programma's hebben een verwijzing in het register en/of installeren bestanden in een niet eigen directory. Het is daarom programma-afhankelijk of het e.e.a. mogelijk is.

ARME AOW’er

• Kripppo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 23:04

Kripppo

Als je c leeggooit en er opnieuw windows opzet, zonder register over te zetten is er volgens mij weinig aan de hand. De meeste spellen kan je dan zonder problemen starten, Unreal, Mohaa, Thps 4 leverden bij mij allemaal geen problemen op.

Als het om programma's gaat dan is het een ander verhaal, maar de spellen doen weinig in je register voor zover ik ervaren heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Kripppo op 09-03-2004 15:30 ]

Asus A7V, TB 1000 MHZ, 384 MB , SB1024, 3 x 30 GB , Asus V6800 Deluxe,3COM netwerkkaartje, Tv-kaartje

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 12:24
waarom zou je willen formatteren als het heel goed loopt? , indien een backup : maak een bootable dvd waar je hele c op staat met Norton Ghost , dan kun je altijd de (op het moment van aanmaken) huidige situatie terugzetten

C'est moi.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als je spellen geinstalled laat, dan krijg je alleen bij de autorun de vraag of je het spel wil installen. Verdre doet alles het wel.

Toruwens als je een spel geinstalled hebt en vervolgens in de autorun weer install doet dan installeerd ie alleen ff de reg files. Is binnen 10 seconden gedaan :)

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

En van de programma's de installatie starten en dan het programma repareren.

Verwijderd

Topicstarter
alles werkt goed, maar vind het te traag worden.
iig bedankt voor alle replys.
Ekner schreef op 09 maart 2004 @ 15:30:
waarom zou je willen formatteren als het heel goed loopt? , indien een backup : maak een bootable dvd waar je hele c op staat met Norton Ghost , dan kun je altijd de (op het moment van aanmaken) huidige situatie terugzetten
Pagina: 1