Toon posts:

probleem met install nfs underground :(

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb geprobeert need for speed underground te installeren maar op een gegeven moment komt dit tevoorschijn ===>

www.members.lycos.nl/projectsmiel/foutinnfsu.bmp

weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik nfs goed kan installeren of zit er een fout in het cdtje ofso? bedankt alvast :|

ooh ik kom er nu achter dat je vrij uit over illegale dingen mag praten ...de 2 nfsu cd'tjes heb ik gehad van iemand ..hij had hem op cd gebrand

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 15:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:09:
Hallo ik heb geprobeert need for speed underground te installeren maar op een gegeven moment komt dit tevoorschijn ===> http:\\www.members.lycos.nl/projectsmiel/foutinnfsu.bmp

weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik nfs goed kan installeren of zit er een fout in het cdtje ofso? bedankt alvast :|
hmm, hij opent jouw eigen webadres?? En nog met verkeerde \\ ook.
Waar heb je die cd vandaan?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:10:
[...]

hmm, hij opent jouw eigen webadres?? En nog met verkeerde \\ ook.
Waar heb je die cd vandaan?
waarschijnlijk moet dit een screenshotje zijn.. maar hij snapt niet helemaal hoe het hier werkt ;)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/projectsmiel/foutinnfsu.bmp

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

m3gA schreef op 09 maart 2004 @ 15:12:
[...]

waarschijnlijk moet dit een screenshotje zijn.. maar hij snapt niet helemaal hoe het hier werkt ;)
aha, :) Dat klinkt logischer

Verwijderd

Topicstarter
ik kom niet vaak hier nee ik ben meestal te vinden op het forum van tweakzone maar heeft iemand een idee wat er fout zit?

Verwijderd

wat ik zou doen is een crack downloaden met e-mule
en kijken of hij het daarmee doet. anders download je het spel een keertje als je adsl hebt zo niet terugbrengen die cd en een nieuwe eisen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
het heeft geen nut lijkt me om een crack te downloaden want ik krijg hem niet eens geinstalleert op me computer want als hij dat aangeeft kan ik alleen maar de installatie afbreken en dan verwijdert ie alles wat ie dr op heeft gezet voordat die fout kwam:( en ik heb btw. adsl met een F*CKING datalimiet :(

• GormSuil
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10-2021
Transfer: Ik neem aan dat D je cdrom drive en in zoverre lijkt het alsof de CD niet leesbaar is of je doeldirectory niet beschrijfbaar is (vol).

Pentium IV 2.8E/ ASUS P4P800 / 2x256MB PC3200 / Saphire RADEON 9800/ Maxtor 80 Gb 7200 rpm/LIAN-Li PC60 & ToPower 350W

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:09:
ooh ik kom er nu achter dat je vrij uit over illegale dingen mag praten ...de 2 nfsu cd'tjes heb ik gehad van iemand ..hij had hem op cd gebrand
Dan heb je toch echt iets verkeerd begrepen...

Verwijderd

Topicstarter
GormSuil schreef op 09 maart 2004 @ 15:42:
Transfer: Ik neem aan dat D je cdrom drive en in zoverre lijkt het alsof de CD niet leesbaar is of je doeldirectory niet beschrijfbaar is (vol).
hij komt met deze melding bij 59% .. en d is me cdrom drive en daar zit cd 2 in en in me cdrom drive E zat cd 1 .. met cd 1 was die al klaar en begint ie bij cd2 en na een poosje krijg je daar dus deze melding te zien

Verwijderd

Topicstarter
DizzyWeb schreef op 09 maart 2004 @ 15:44:
[...]

Dan heb je toch echt iets verkeerd begrepen...
ik hier hier heel wat mensen praten over cracks enso dat is niet echt legaal gelof ik mja never mind

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21

DizzyWeb

Ondertiteld

Uit de FAQ:
Warez, cracks en registratie/licentie codes en NO CD-patches:
Elke manier om een programma dat niet vrijelijk te gebruiken is middels bijvoorbeeld key-generators, crack's NO CD-Patches en dergelijke toch aan de praat te krijgen is iets wat je buiten Gathering of Tweakers zult moeten doen. Het vragen naar of het aanbieden van dergelijke zaken; software of de licenties, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum.

Verwijderd

Als je het Illegale versie hebt moet je een crack downloaden en erover heel zetten. Ik heb het ook zo gedaan en het werkt geweldig, wel een snelle computer hebben anders is ie niet leuk. >:)

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:49

CSB

:D

Wat doet dat, zo'n "geen CD pleister"? :P

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:53:
Als je het Illegale versie hebt moet je een crack downloaden en erover heel zetten. Ik heb het ook zo gedaan en het werkt geweldig, wel een snelle computer hebben anders is ie niet leuk. >:)
Moet ie het wel eerst kunnen INSTALLEN :|

Ontopic:

Je geft zelf aan dat hij wel van de E: leest, wissel de cd als ie dat vraagt eens om dan. (dus ipv 2 drives te gebruiiken alleen je e:)

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:53:
Sorry ik snap je niet echt.
Je kan toch pas een crack gebruiken zodra het spel op je pc is geinstalleert?
Btw. ik heb een AMD 2800+ dus hij loopt vast wel lekker.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Topic kan dicht wegens duidelijk aangegeven dat het om een illigale versie gaat, waarschijnlijk met een slechte cd-r. In de winkel kopen is meestal de oplossing, die doen dan ook niet moeilijk als er een slechte cd in de doos zit, kan je zonder problemen oplossen.
Dan zou ik nogmaals de FAQ gaan nalezen. Misschien dat tweakzone niet moeilijk doet over warez, maar GoT is daar vrij duidelijk over. Alle posters die hier verwijzen naar een cd-crack mogen zich daar ook eens over bezinnen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.