Notebook weer echt zwart krijgen.

Pagina: 1
Acties:

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:17
Ik heb hier een compaq m700. deze heb ik tweedehands gekocht. Nou zat ik te denken is er niet iets waar je hem weer helemaal zwart mee kan krijgen, want hij is nu een beetje grijzig en er zitten een paar krassen op.

De deksel van het notebook is volgens mij van aluminium en de rest is allemaal palstic.

Heb nog niets uit geprobeerd, ben namelijk bang dat ik anders een notebook over hou die zo vet is als een pakje boter.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bij de Action verkopen ze Back To Black, dat is voor bumpers etc van de auto.
In een fatsoenlijke autozaak verkopen ze plastishine, ook voor bumpers etc.
Of je er wat mee kan durf ik niet te zeggen, maar het is te proberen.. (op de onderkant oid)

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
mijn ervaringen met BumperBlack en al die andere bumper-troep, is dat het plastic zwarter wordt, maar voor slechts een paar minuten... is de moeite niet waard. Maar je kunt het natuurlijk proberen..

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Meestal is dat grijzige gewoon stof of zoiets, je kunt het dus proberen met plastic clean van contact chemie hebben ze dat. En daarnaast met swiffer shine, of iets anders wat antistatisch is afdoen.

Ik heb zelf een grote hekel aan stof, want het verschijnt zo snel je kunt tof niet de hele dag je computer gaan lopen stoffen.

:-)