Ok Mijn subeam plexi case is achteraf VEEL te klein .. ik heb hiervoor altijd bigtowers gehad .. daar komt bij dat zo'n kast met messing schroeven niet tegen de +- 30 kilo oid kan wat er aan spullen in zit ..
ik zoek een kast waar het volgende in kan :
3 tot 5 Hd's
4 - 5 1/4e apparaten
2x airplex evo 240
Hydor L30
2 voedingen
Ik heb mijn oog laten vallen op een YY cube YY-0430 zwart ..
in een pc 75 kan ook namelijk ook alles behalve de 2e evo ..
en het nadeel van de YY cube is dat de schijven net zoals cd-rom spelers zitten waardoor ze vet veel ruimte in nemen .. lian li heeft de schijven verticaal gemonteerd waardoor ze niet meer dan de breedte in nemen van de hd ..
zijn er nog meer kasten die zo groot zijn .. maar ik vind de hoogte van de lian li btje vervelend ..
ps ik wil de plexi panelen van me sunbeam ( uv reagerend ) als windows gaan gebruiken in de cube al zou ik die nemen
prijs max 250 euro ..
ps heb al aardig wat ge google'd
ik zoek een kast waar het volgende in kan :
3 tot 5 Hd's
4 - 5 1/4e apparaten
2x airplex evo 240
Hydor L30
2 voedingen
Ik heb mijn oog laten vallen op een YY cube YY-0430 zwart ..
in een pc 75 kan ook namelijk ook alles behalve de 2e evo ..
en het nadeel van de YY cube is dat de schijven net zoals cd-rom spelers zitten waardoor ze vet veel ruimte in nemen .. lian li heeft de schijven verticaal gemonteerd waardoor ze niet meer dan de breedte in nemen van de hd ..
zijn er nog meer kasten die zo groot zijn .. maar ik vind de hoogte van de lian li btje vervelend ..
ps ik wil de plexi panelen van me sunbeam ( uv reagerend ) als windows gaan gebruiken in de cube al zou ik die nemen
prijs max 250 euro ..
ps heb al aardig wat ge google'd