Toon posts:

[IE] Beveiliging ActiveX. *

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben bezig met het aansturen van Autocad vanuit de webbrowser met VBscript.
Ondertussen heb ik het voor elkaar om autocad te openen vanuit de browser, alleen doet zich het volgende probleem voor:

Indien bij IE extra -> beveiliging alle activeX beveiligingen op "inschakelen" staan, wordt autocad wel gestart en in de processen lijst gezet alleen opened het programma zich niet op de voorgrond.

Als deze instellingen op "vragen" staan wordt er netjes aan me gevraagd of ik door wil gaan met de activeX onderdelen. Klik ik dan vervolgens op ja dan wordt autocad ook gestart en ook nog eens geopend op de voorgrond.

Waar zou dit aan kunnen liggen???

De bedoeling is dat de instellingen op "inschakelen" staan en dat autocad op de voorgrond wordt geopend.

Hoe zou ik dit voor elkaar kunnen krijgen?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet alleen niet zeker of ik dit topic onder de juiste categorie heb geplaatst.

Excuses als het verkeerd staat.
_/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo niet hoor je het vanzelf wel doordat een moderator er wat mee doet ;)
Overigens haal ik Probleem!! even uit je topictitel, voegt niets toe en is overdreven schreeuwerig :*
Trouwens welkom op GoT.

Herstel: het is niet de bedoeling kloontjes te maken op het forum: herhaal ajb je vraag onder je originele account, dit topic sluit ik :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.