There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
2 - Wat bedoel je met "mijn agp snelheid wordt uitgezet"? Bedoel je dat de snelheid wordt teruggezet naar 1x of zo?
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
Je bedoelt AGP
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
het was oorspronkelijk een radeon 9800
dus dat moet wel lukken
bij rivatuner staat: no drivers detected for this display adapter.
apart
[ Voor 37% gewijzigd door Koekje op 09-03-2004 15:39 ]
Ook de chipsetdrivers voor je moederbord al geinstalleerd?
Senile! Senile Oekaki
de 8x agp snelheid is volgens vele ook overbodig...
Verwijderd
enne wat heb je allemaal geprobeerd
->http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=K8V%20Deluxe
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
eerst krijg ik een melding dat ik opnieuw moet opstarten als ik de apg settings verander (in windows) en als ik dan weer kijk (na het opnieuw opstarten) staat apg weer uit.
gewoon wat beter zoeken
ik hoop dat t nu wel werkt
bedankt CSB!
[ Voor 10% gewijzigd door Koekje op 09-03-2004 16:08 ]
Verwijderd
/edit:haha dat was snel ge-edit..
[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 16:10 ]
ik ken alleen een dingbonzaibuddy schreef op 09 maart 2004 @ 14:54:
ik heb een probleem:
elke keer als ik opstart wordt de apg snelheid uitgezet.
ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- bios update
- bios instellingen veranderen (nu op 8x agp)
wat kan ik nog meer proberen?
alvast bedankt!
-mijn systeem (zelfbouw)
asus k8vdeluxe
-radeon 9800 xt catalalyst 4.2 (flashed)
-windows xp pro
HELP!!
AGP Moederbord Drivers
edit : had iemand al gepost
( en je moederbord cd ? moet ie op staan anders kijk je op : http://www.via.com.tw
[ Voor 13% gewijzigd door NomadTitan op 09-03-2004 16:45 ]
Jaja.. en waarmee zie je dat AGP4x niet werkt?bonzaibuddy schreef op 09 maart 2004 @ 16:01:
apg4x werkt ook niet.
eerst krijg ik een melding dat ik opnieuw moet opstarten als ik de apg settings verander (in windows) en als ik dan weer kijk (na het opnieuw opstarten) staat apg weer uit.
Want zonder AGP4x doet'ie het helemaal niet, AGP2x en AGP1x kaarten werken op een ander voltage. Geef eens wat meer info over het probleem, ziet er naar uit dat je gewoon een brak programma gebruikt
bedankt allemaal!
ik moest gewoon de agp drivers installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Koekje op 10-03-2004 09:16 . Reden: kermitrules ]
Verwijderd
Agp toch?bonzaibuddy schreef op 09 maart 2004 @ 21:52:
ik moest gewoon de apg drivers installeren.