Nieuwe Vapochill Light speed

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Zoals er al was aan gegeven is er een nVENTIV clone uitgekomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25473/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25472/full.gif

De unit zonder boven kast zal denk ik rond de 825 gaan kosten
Op dit moment heb ik niet meer info, maar ik zal zeker proberen een vergelijking te regelen.

Mag copy naar de FP worden NP O-)
Ben eigenlijk een dag te vroeg ;)

Die -48 zal wel bij idle zijn

Ben heel benieuwd naar antwoord van nVENTIV, dit is echt een 100% kopie.
nVENTIV is ook door Asetek beschuldigd van kopieren terwijl die op 220 volt draaide en niet op 12 volt. Verder valt me op dat Asetek ooit een 220 versie heeft gehad? (volgens de newsletter) Ik heb hier een 97 versie is toch echt op 12 volt hoor.

[ Voor 46% gewijzigd door petervandamned op 09-03-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 11:22

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Ziet er goed uit, scheelt weer modden van allerhanden kasten e.d.
Maar past je video kaart nog wel

[iets wat offtopic]
Komt hier nog een dual van uit
Lijkt mij dan weer interessant, weet wel dat van de oudere versie ooit gesproken is om deze uittebrengen als dual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 09:26

ADH_ED

Hoogbevaagd

Opzich best duur, als je zelf gaat modden ben je goedkoper uit en is het veel leuker (als het lukt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

EXTREME cloon. Als ze nou de prijs niet zouden cloonen :)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
825 Euro.. pfuu, dat is wele en beetje erg duur voor een kastje met extreme koeling. Als het de helft zou zijn dan zou ik er nog over na gaan denken... Dan zou het aantrekkelijk zijn voor de mensen die het er niet voor over hebben om uren in een mod te stoppen en er zoveel moeite in het algemeen in te zetten...

Wel een mooi kastje ook qua design ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Asetek?
"We play a fair game" asetek Inc. : The Truth Uncovered

Hmm tja, ze hebben misschien eindelijk geleerd...
van de mensen op XtremeSystems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:02

Epsilon

825 euro is vergelijkbaar met een mach2 + lian-li kit. Zelfs lager omdat de kit al 130 euro kost oid (ziek duur, dat zeker) en het display moet je ook nog kopen.

Het is idd een regelrechte kloon. Maar je kan je afvragen in hoever je het kopiëren mag noemen. Tja, die kast eronder, maar hoeveel opties heb je werkelijk als je een unit wil verkopen?

Slimme zet van asetek. Nu hebben ze namelijk een been om op te staan met de beschuldigingen tegen nventiv, over hun foute sensor uitlezingen. nVentiv had het argument dat ze een krachtiger koelsysteem hebben dan asetek en het daarom nauwelijks uitmaakt. Nu echter, gaat het wel uitmaken, omdat het vergelijkbare systemen zijn.

Ik verwacht trouwens dat ze er r404a in hebben gegooit ipv r134a. Dit geeft hun een extra voorsprong tegenover de mach2. Capaciteit is dan verhoogt en dat is iets wat je kan bestempelen.

Ik ben benieuwd :).

edit:
Geen wonder dat de asetek site zo sloom is nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Epsilon op 09-03-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ziet er goed uit peter.. alleen die prijs is me nog wel een beetje te groot eigenlijk... Wat gaat waarschinlijk beter worden straks?? Die vapo of een Prom ??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 10:36

Demo

Probleemschietende Tovenaar

nVentiv kloon? A.P. Versteeg kloon! Wel mooi zo met die LCD en die gaatjes aan de zijkant.. :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 08:37

Exigence

dnkroz

Demoniac schreef op 09 maart 2004 @ 15:05:
nVentiv kloon? A.P. Versteeg kloon! Wel mooi zo met die LCD en die gaatjes aan de zijkant.. :)
Nee, nVentiv heeft Versteeg gekloond min of meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 23-06 09:17
Tja, dit zat er natuurlijk aan te komen :)

Ziet er op zich wel goed uit.. Ook een normale danfoss-compressor.. Van wat ik van Peter gehoord heb is het ook gewoon de NF11 die ook in beide prom-versies zit.
En verder zitten er wel wat verbeteringen in ten opzichte van de nventive machines zoals een kop die 360 graden gedraaid kan worden :)

Overigens is die hoge prijs ook wel te begrijpen.. Afwerking van zo'n ding is best duur (speciaal kastje wat ervoor gemaakt wordt) en het in elkaar zetten van de systemen is meer handwerk.
En verder zijn phase-change onderdelen per definitie duur :(

Nu maar wachten op bedrijven/personen die een phasechange kit aanbieden zonder afwerking (iets wat voor veel tweakers niet zo interessant is) tegen een lagere prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Voormij is juist zo'n kit totaal oninteressant omdat het vloekt met de rest van m'n behuizing. Als je hem zonder behuizing koopt heb je totale vrijheid hoe je hem gaat verwerken.

Edit:
Nu maar hopen dat nVentiv z'n prijzen gaat verlagen door deze concurrentie. Prijzenslag onder de PC-fabrikanten :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Exigence op 09-03-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Een datasheet van de compressor die ze gebruikt hebben:

http://www.danfoss.com/co...V_50Hz_09-02_Cf53b202.pdf

Waarschijnlijk draaien ze dus op r404a of r507 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
apen-nootjes schreef op 09 maart 2004 @ 15:05:
Ziet er goed uit peter.. alleen die prijs is me nog wel een beetje te groot eigenlijk... Wat gaat waarschinlijk beter worden straks?? Die vapo of een Prom ??
Zal er zeker 1 deze kant op laten komen en hem eens vergelijken.
net gebeld en er zal er zeker 1 nu deze kant opkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Epsilon schreef op 09 maart 2004 @ 15:30:
Een datasheet van de compressor die ze gebruikt hebben:

http://www.danfoss.com/co...V_50Hz_09-02_Cf53b202.pdf

Waarschijnlijk draaien ze dus op r404a of r507 :)
Hmm.. Als dat de compressor is, dan is het maar een 8.5cc compressortje..
Zou dus minder moeten presteren dan een prom @ r507.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Hmmz, een FR8.5CL. Dat gaat minder presteren dan een Prom @ R404a/R507.

Persoonlijk had ik er een SC12CLX ingegooid en de prijs nog een euro of 50 omhoog gedaan. Dan heb je tenminste iets. Of anders een Tecumseh compressortje.

Overigens heb ik het idee dat je voor dit geld een veel leukere kale setup (geen kast) kunt krijgen bij Haeg. Die kast is niet echt interessant imho.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 5988 op 09-03-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

petervandamned schreef op 09 maart 2004 @ 15:31:
[...]
Zal er zeker 1 deze kant op laten komen en hem eens vergelijken.
net gebeld en er zal er zeker 1 nu deze kant opkomen
Mooi schrijf je dan een reviewtje ? Want de meeste reviewtjes op het net zijn nou net niet helemaal wat je zegt . . .

Als jij er een maakt slaat het waarschijnlijk wel ergens op, en hebben we er wat aan dus 8) .

edit:
Geen geslijm hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Hoeveel kost een simpel phase-change setje dan bij Heag?

Trouwens dit is wel heel erg opvallend je concurrent nadoen, maja als het werkt en goedkoper is hoor je mij niet klagen. Maar dat is het misschien beiden niet :(.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
ruige vapochil hoor :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Dit gaat een soap worden..kan niet anders. Zeker na dat artikel op XS van de CEO die als user op XS zat.. (en nVentiv afzeek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 14:47

Maku

Derp

kijk es aan de concurrentie doet een extra schepje er boven op .. zullen mischien eindelijk de prijzen btje dalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 5988 schreef op 09 maart 2004 @ 15:37:
Hmmz, een FR8.5CL. Dat gaat minder presteren dan een Prom @ R404a/R507.

Persoonlijk had ik er een SC12CLX ingegooid en de prijs nog een euro of 50 omhoog gedaan. Dan heb je tenminste iets. Of anders een Tecumseh compressortje.

Overigens heb ik het idee dat je voor dit geld een veel leukere kale setup (geen kast) kunt krijgen bij Haeg. Die kast is niet echt interessant imho.
Dat zowieso

Voor 300euro heb je een unit voor je GPU op -30 oid
voor iets meer kan er nog wel een grotere compressor in en dan heb je een leuke voor je CPU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
't Kan misschien wel goed zijn voor de concurrentie, maar uiteindelijk blijft het gewoon een kloon van de prom.

Ik ben benieuwd naar de eerste reviews van dat apparaat en wat het doet met R507 erin natuurlijk. Ondertussen blijf ik gewoon stiekum hopen dat 't ding gewoon minder presteert dan de prom, zeker als je weet hoe ze een gedeelte van hun onderzoek hebben gedaan met de 3 gebruikers op Xtreme, waarvan er 2 puur voor het afzeiken van nVentiv waren en 1 om technische details te vragen

[ Voor 12% gewijzigd door YoupY op 09-03-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

Anoniem: 5897 schreef op 09 maart 2004 @ 15:49:
Dit gaat een soap worden..kan niet anders. Zeker na dat artikel op XS van de CEO die als user op XS zat.. (en nVentiv afzeek)
ik heb het ook gelezen op XS maar hij had wel een punt ookal bracht hij het niet erg profesioneel. De machII geeft gewoon te lage temps aan, dat is ook getest door mensen op XS met een aparte thermometer. Begrijp best dat Asetek daar pissig om wordt. De machII presteert dan wel beter dan de vapo XE toch lijkt het verschil zo veel groter dan het daadwerkelijk is. Maar ja ze hadden dat een stuk profesioneler kunnen afhandelen want op XS hebben ze het flink verpest :D

Toch erg benieuwd naar dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743 schreef op 09 maart 2004 @ 18:01:
[...]

ik heb het ook gelezen op XS maar hij had wel een punt ookal bracht hij het niet erg profesioneel. De machII geeft gewoon te lage temps aan, dat is ook getest door mensen op XS met een aparte thermometer. Begrijp best dat Asetek daar pissig om wordt. De machII presteert dan wel beter dan de vapo XE toch lijkt het verschil zo veel groter dan het daadwerkelijk is. Maar ja ze hadden dat een stuk profesioneler kunnen afhandelen want op XS hebben ze het flink verpest :D

Toch erg benieuwd naar dit product.
Ja ok, de Mach2 sensor is niet je van het. maar als je Asetek heet en je gaat daarover zeiken dan word je niet echt serieus genomen..

Nog veel triester is het als de CEO onder 3 usernames op een forum verschijnt en een beetje pro asetek gaat zitten doen en tegen nVentiv loopt te flamen "mach2 sucks" etc etc.

En wat dus ECHT LOMP is..is dan een Mach2 clone uitbrengen |:( |:( Dat verzin je toch niet!! :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 12:34

Garrett

Watercooler

Ik ben totaal niet thuis in phase-change koeling, maar wat is nou het verschil met deze Asetek en bijvoorbeeld een Prometeia?
Als phase-change n00b ;) zie ik bij beide een 'externe' unit met onder andere een compressor, en waar uit die unit een slang uitkomt die op een CPU bevestigd wordt...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garrett schreef op 09 maart 2004 @ 21:23:
Ik ben totaal niet thuis in phase-change koeling, maar wat is nou het verschil met deze Asetek en bijvoorbeeld een Prometeia?
Als phase-change n00b ;) zie ik bij beide een 'externe' unit met onder andere een compressor, en waar uit die unit een slang uitkomt die op een CPU bevestigd wordt...
Kwa prestaties is het ff afwachten. Hij zal waarschijnlijk ergens tussen een prom en een modded prom terecht komen denk ik.

Verder heeft hij wat dingen die wel ok zijn zoals de draaibare kop (rip-off van Bowman) en wat handigere bevestiging met ronde evap(rip-off van Baker18??). Verder is het afwachten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

MMM, erg positieve dingen hoor ik nog niet van jullie, klinkt alsof het een totale rip-off van nVentive en een aantal andere personen is :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

sapphire schreef op 10 maart 2004 @ 10:21:
MMM, erg positieve dingen hoor ik nog niet van jullie, klinkt alsof het een totale rip-off van nVentive en een aantal andere personen is :(
Rip-off maakt toch niet uit :)
Hij kan best goed zijn alleen is dat nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

The Doctor schreef op 10 maart 2004 @ 10:23:
[...]

Rip-off maakt toch niet uit :)
Hij kan best goed zijn alleen is dat nog even afwachten.
Ging peter nu een testje en reviewtje doen :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sapphire schreef op 10 maart 2004 @ 10:21:
Asetek zeurt eerst over de Mach2 en dan maken ze er zelf eentje.. Beetje raar toch..?

Maja..in een kleine markt met 2 spelers kun je dit verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Anoniem: 100386 schreef op 10 maart 2004 @ 10:32:
[...]

Ging peter nu een testje en reviewtje doen :P ??
Ben ik wel aan me stand verplicht toch ;) en uiteraard 507 erin jassen later

Zelf vond ik de XE veel tekort komen voor een oc-er. Mijn PIV 3 gig indertijd liep op me wc chiller nog verder dan op de XE.

Zullen we zien who is king ;)

[ Voor 5% gewijzigd door petervandamned op 10-03-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

de Heagchiller ;) :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
als je dan de cascade bedoeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
erg leuk spul dit, had ik het geld er maar voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102699

petervandamned schreef op 10 maart 2004 @ 11:22:
[...]

Ben ik wel aan me stand verplicht toch ;) en uiteraard 507 erin jassen later

Zelf vond ik de XE veel tekort komen voor een oc-er. Mijn PIV 3 gig indertijd liep op me wc chiller nog verder dan op de XE.

Zullen we zien who is king ;)
The NEW VapoChill LightSpeed [AC]™ is in no way a substitution for the VapoChill Xtreme and Standard Editions (12V) currently topping the asetek CPU cooling program. Where a completely noiseless environment and low power consumption is given priority the XE and Standard Editions are still the better alternatives when an extreme CPU cooling solution is needed.

Kunnen we hieruit opmaken dat deze beter presteerd maar meer lawaai maakt en meer stroom verbruikt OF presteerd de Vapochil XE toch beter qua temps??

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 102699 op 10-03-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.asetek.com/filarkiv/Products/LightSpeed/Cooling-performance.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
http://www.asetek.com/filarkiv/Products/LightSpeed/Cooling-performance.gif

zal wel lekker objectief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt geen zak van imo.. source: Asetek..right..
Edit:

Catch22 was me voor..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 11-03-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
200 watt volgens de grafiek
zal wel eens mijn testbank tegen de 507 prom douwen volgende week.
ook 200 watt erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 20-04 16:50
Jezus wat een geld voor een cooling, liever maken ze het eens goedkoper dat het intresant wordt voor meer mensen, dit is me echt even 600euro te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

blix schreef op 11 maart 2004 @ 16:56:
Jezus wat een geld voor een cooling, liever maken ze het eens goedkoper dat het intresant wordt voor meer mensen, dit is me echt even 600euro te duur.
Er is een markt voor en dat kost het nou eenmaal.

Niet vergelijkbaar met een waterkoeling of luchtkoeling. Niet kwa prijs, maar ook ZEKER niet kwa prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Natuurlijk is zo'n grafiek een beetje aangedikt.. Benadrukt daarmee ook nog eens het sensor-verhaal :)

Maar het kan best dat zo'n lightspeed standaard iets beter performt dan een mach. (dus de mach gewoon op R134a).

Ik denk alleen dat de mensen met een gemodde nventiv machine kunnen blijven lachen. Die hebben meer capaciteit, en zullen dus nog steeds beter af zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
wow, das wel mega! Alleen buiten het budget van een scholier.. :(

* addictive droomt verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Twynn schreef op 11 maart 2004 @ 17:18:
Ik denk alleen dat de mensen met een gemodde nventiv machine kunnen blijven lachen. Die hebben meer capaciteit, en zullen dus nog steeds beter af zijn :)
Zo'n nVentiv Vapochill kun je ook modden hoor. Gewoon een SC18CLX erin ipv die FR8.5. Moet je eens kijken >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Twynn op 12-03-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Anoniem: 5988 schreef op 12 maart 2004 @ 13:28:
Zo'n nVentiv Vapochill kun je ook modden hoor. Gewoon een SC18CLX erin ipv die FR8.5. Moet je eens kijken >:)
Inderdaad.. Kom je alleen bijna op de dubbele prijs uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 21:00

World Citizen

FreeReef.nl

Ehhh ja ik snap het allemaal niet zo goed.

ik wist ook niet dat die dingen al zo verkocht werden. Top toch al jatten ze de hele boel bij elkaar boeie hoe meer je jat hoe goedkoper het word (geen onderzoekkosten)

Ik heb geen flauw idee welke bedrijven er allemaal zo'n setje verkopen.

Kan iemand wat linkjes posten waar je een compleet setje kan kopen dan kan ik me er ook in verdiepen en over 300 post ook mischien meelullen ;)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

nketelaar schreef op 12 maart 2004 @ 14:04:
Ehhh ja ik snap het allemaal niet zo goed.

ik wist ook niet dat die dingen al zo verkocht werden. Top toch al jatten ze de hele boel bij elkaar boeie hoe meer je jat hoe goedkoper het word (geen onderzoekkosten)

Ik heb geen flauw idee welke bedrijven er allemaal zo'n setje verkopen.

Kan iemand wat linkjes posten waar je een compleet setje kan kopen dan kan ik me er ook in verdiepen en over 300 post ook mischien meelullen ;)
Voor phasechange informatie:
http://www.phase-change.com
http://www.icecoldcomputing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:50

Jack

MHz Matters

en niet te vergeten:
http://www.refrigerationbasics.com

:)

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Dubbel post sorry

[ Voor 188% gewijzigd door Haeg op 12-03-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Haeg schreef op 12 maart 2004 @ 18:18:
[...]

Of een nl 11f erin op R507 :o
Dat gaat nog wel lukken ook voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Seven years later on, the well known VapoChill line gets a new performer, the VapoChill Light Speed.

This time around, Asetek decided to use a much more powerful 115/230V Compressor filled with R507 gas. This unit can happily chill out 250W we were told and a demo proved it.

Uit de review van theinquirer. Ze hebben er extreem mee overclocked en presteerde erg goed vonde zij!!

http://www.theinquirer.net/?article=14657

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Ik zou er een van asetek ter review krijgen tot ze hoorden dat ik deze in een vergelijk wilde doen met andere phch units. kreeg ik een belletje dat het niet door ging en ik me tot een locale reseller moest wenden ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51220

petervandamned schreef op 31 maart 2004 @ 21:31:
Ik zou er een van asetek ter review krijgen tot ze hoorden dat ik deze in een vergelijk wilde doen met andere phch units. kreeg ik een belletje dat het niet door ging en ik me tot een locale reseller moest wenden ?????
lekker lullig, had dan ook niks gezegd ;)
Ze zijn zeker bang voor een eerlijke vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

petervandamned schreef op 31 maart 2004 @ 21:31:
Stelletje faalaarsen, ze weten gewoon dat hun unit gaat falen. Beetje jammere gasten als je het mij vraagt. :r

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Laatst online: 27-12-2024

Syngrow

Framerate is life

Ik heb zo'n gevoel dat ook Asetek niet altijd de waarheid vertelt over hun temps })

Overigens, erg jammer dat je de unit niet krijgt, zou een mooie vergelijking opgelevert hebben voor de mensen die Phase-Change aan willen schaffen

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
die unit komt er hoor ;)
al was het maar om mijn verzameling vapoos compleet te maken ;)

maar goed zelfde verhaal ging ook op voor de reviewer op xtrm :(

maar kopen staat vrij en wat je er dan mee doet :)

[ Voor 41% gewijzigd door petervandamned op 01-04-2004 11:52 ]

Pagina: 1