Toon posts:

Adobe Photoshop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Photoshop.

Het heeft met rechten te maken maar het is een specifieke vraag.
Het gaat mij om waar Adobe Photoshop zijn temp. files neerzet.

want ik krijg steeds een fout: 'Kon de opdracht afdrukken niet uitvoeren vanwege een schijffout'.

ze worden niet in de temp map neergezet onder windows

ik gebruik PS 5.5 onder een win xp machine

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Misschien is het wel geen programmafout, maar een hardwarematige fout. Wat je kunt proberen is je scratch-discs op andere schijven instellen als je die hebt. Kijk onder Edit > Preferences (Bewerken > Voorkeuren?).

Want als je hdd toevallig brak is, en Photoshop daar niet naartoe kan schrijven vermoed ik dat je een dergelijke melding krijgt.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 09 maart 2004 @ 14:33:
Misschien is het wel geen programmafout, maar een hardwarematige fout. Wat je kunt proberen is je scratch-discs op andere schijven instellen als je die hebt. Kijk onder Edit > Preferences (Bewerken > Voorkeuren?).

Want als je hdd toevallig brak is, en Photoshop daar niet naartoe kan schrijven vermoed ik dat je een dergelijke melding krijgt.
Nee het ligt niet aan de schijven dan zou ik zeg maar alle 120 schijven moeten vervangen. Ik denk dat hij net als bij MS Word een tijdelijk bestand aanmaakt en dat ze over die temp file geen rechten hebben. Ik zoek wel een monitoring progje daarvoor.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Heb jij 120 hdd's? :D

Nee serieus, stel je scratch-discs eens "anders" in.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 10 maart 2004 @ 10:21:
Heb jij 120 hdd's? :D

Nee serieus, stel je scratch-discs eens "anders" in.
Virtueel geheugen bedoel je toch??

maar daar ligt het niet aan. Als ik onder administrator ben ingelogt kan ik wel gewoon afdrukken maar als ik onder de gebruiker testleerling zit dan gaat het weer niet ik heb nu verschillende mappen beschikbaar gesteld zoals de windows map en de map waarin photoshop is geinstaleerd maar nog geen resultaat.

ik heb hem ook al uit de user group gehaald en onder een groep gezet met meet rechten maar nog geen resultaat. ik wacht het mailtje van adobe wel af. 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 11:28 ]

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

ik zit dus met hetzelfde probleem.

Heb ook dezelfde versie PS als de TS, maar ik kan er verder niets van vinden op google of GoT.
Weet iemand hier mss een oplossing voor dit probleem

Still King

Pagina: 1