Toon posts:

Duron boot niet meer--> Met insert wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn config kun je beneden zien!

Het probleem is dus als volgt:

Ik heb mijn computer een nacht aan laten staan. Toen ik s ochtends wakker werd heb ik hem uit gedrukt. Ik kom s middags weer en hij wil niet meer booten. Ikke op insert drukken zodat het bios gereset wordt. Ha! Hij boot, alleen gewoon op 1000 mhz. Niet gereset dus. Ik denk, nou hij zal wel weer doen he dus ik zet em uit, en weer aan (Na 20sec natuurlijk) En weer wil hij niet booten:'(

Wat is dit?? Als ik via insert opstart werkt hij wel, en ik heb nix veranderd in het BIOS.

Is m'n duron naar de eeuwige jachtvelden??

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Okay.... hij post wel.... dus je kan ook in de bios komen?
Dan klok je 'm toch gewoon terug in de bios!!
Of zie ik nu iets over het hoofd of zo... :?
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Nee als je de insert toets gebruikt dan reset hij je bios niet maar start hij in een soort veilige modus op net zoals bij windows. Dan kun je je bios veranderen en dan boot hij op de veranderde settings. Dus als je niets veranderd, dan zal hij na de reboot gewoon weer op 1GHz op willen starten.

Greetz,
Hurricane

Verwijderd

Topicstarter
Hij wil ook niet booten als ik hem terugklok. Alleen als ik met insert boot.

Dat is juist het rare, hij loopt nu perfect op 1000 dus daar ligt het niet aan.

Hij kan gewoon geen koude start meer maken

edit: typo removed

Verwijderd

Had ik ook. Ik deed eerst 2 sec de baterij eruit en weer erin toen deed die het niet. Daarna nogmaals baterij eruit en dan meer dan 10 min eruit als dat niet helpt cpu uit de socket en opnieuw erop zetten. Hoop dat dit helpt

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

heb ook iets verglijkbaars gehad.. bij mij waren de potlood streepjes niet helemaal goed (kwam ik achter nadat ik et opnieuw (:)) gedaan had.). Moet je eerst ff je potlood meten. Mag voor een lang potlood niet echt hoger dan 30Ohm zijn, anders moet je wel HELE vette strepen gaan zetten. Of je kunt natuurlijk gewoon proberen nieuwe streepjes te zetten zonder te meten, en kijken of het werkt. Anyway veel suc6 :)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
nah zal ik dat eens gaan proberen.

Anyway, tnx voor de tips allemaal he;)
Pagina: 1