Film AC3 stream downloaden??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 11:28

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Hoi, ik heb een vraag weet iemand of je de AC3 sound van een film ergens kunt downloaden. ( neem aan dat het downloaden van spraak van een film niet verboden is :? ) Ik heb al gezocht op de bekende site's voor info maar kan nergens eigenlijk iets daar over vinden of dat geluid ook ergens los te downloaden is. Lijkt me wel trouwens maar waar :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:20

Acheron

updatepack.nl

Meestal staat het geluid gewoon gecodeerd op de DVD zelf. Ga na de winkel en koop de DVD.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09
Als de ondertitels dat iemand ZELF vertaald heeft als illegaal zijn, zal volgens mij de volledige audiostream dat ook wel zijn. ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:04

Wildfire

Joy to the world!

Fire69 schreef op 09 maart 2004 @ 14:35:
Als de ondertitels dat iemand ZELF vertaald heeft als illegaal zijn, zal volgens mij de volledige audiostream dat ook wel zijn. ;)
Precies wat ik wou gaan zeggen... totdat ik dus zag dat jij het al gezegd had... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Apoca schreef op 09 maart 2004 @ 14:31:
Hoi, ik heb een vraag weet iemand of je de AC3 sound van een film ergens kunt downloaden. ( neem aan dat het downloaden van spraak van een film niet verboden is :? ) Ik heb al gezocht op de bekende site's voor info maar kan nergens eigenlijk iets daar over vinden of dat geluid ook ergens los te downloaden is. Lijkt me wel trouwens maar waar :)
dat is het wel, wij zijn geen uitwisselforum. Bij deze een officiele waarschuwing om niet op ons forum om dat soort zaken te vragen..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.