Beste driver Win XP NV3

Pagina: 1
Acties:

• AKI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
Ik heb sinds kort in een oudere computer een Asus V3000 TNT1 NV3 met Tv in enout.
Nu is alleen probleem dat ik niet echt weet welke drivers ik het beste kan nemen.

Ik draai op die computer windows XP en op de Asus Site staan alleen NT4 en win9x drivers en op de nvidia site staan in keuzemenutje wel de TNT2 en Riva 128, maar niet de TNT1

Nu had ik ooit toevallig bij de meuktracker ergens van iemand gelezen dat de Detonator 44.03 als laatste versie nog de NV3 ondersteunde,maar dat heb ik gebprobeerd,maar lukte niet.

Iemand anders ideeen??

Schiet mij maar neer

• Crash
  • Laatst online: 22:55
probeer de 23.11 versie eens, deze werkte altijd ideaal op de geforce2 serie :)
zie o.a. www.guru3d.com voor de drivers

verder zal het een kwestie zijn van zelf testen.
je kunt iig het beste een wat oudere driver nemen en niet de nieuwere :)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52
In princiepe moeten alle detonator drivers werken. Ging bij mijn TNT 2 ook goed met de Det 5x.xx drivers.
Waarschijnlijk is het wel verstandiger om te zoeken naar wat oudere drivers, omdat windows anders gaat denken dat je een directx 8 kaart hebt. Ik had zelf het probleem dat de online contactpersonen in msn ook een rood logo kregen ipv een groene.

• AKI
olof schreef op 09 maart 2004 @ 14:45:
In princiepe moeten alle detonator drivers werken. Ging bij mijn TNT 2 ook goed met de Det 5x.xx drivers.
Ehm, tja, maar om een of andere reden zit er net een verschil tussen de TNT 1 en 2, want de TNT1 wordt niet ondersteund door detonator of forceware :( , maar ze staan ook nergens anders op de Nvidia site,

Schiet mij maar neer

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52
Probeer het eens met een wat oudere omega oid.

Kijk hier maar eens tussen.
http://www.driverheaven.net/downloads/index3.htm

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36
AKI Lemming schreef op 09 maart 2004 @ 15:14:
[...]

Ehm, tja, maar om een of andere reden zit er net een verschil tussen de TNT 1 en 2, want de TNT1 wordt niet ondersteund door detonator of forceware :( , maar ze staan ook nergens anders op de Nvidia site,
heb je dat geprobeerd of alleen van de site?
TNT en TNT2 zijn nl dezelfde architectuur, alleen heeft TNT2 een die-shrink en klokverhoging ondergaan tov TNT

ps. Nv3 is trouwens voor de Riva 128 en 128ZX chips...
hiervoor zijn wel andere drivers nodig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Puppetmaster op 09-03-2004 17:48 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• AKI
Mmhhh,, volgens mij heb je daar een pijnlijk punt, ik had op internet gekeken naar de V3000 en sommigen noemden hem de TNT en anderen noemden hem de 128, en daarom dacht ik dat TNT een soort van bijnaam was voor de 128.

Denk dus inderdaad dat mijn probleem is dat ik dan 128 drivers moet gaan zoeken :(
Iemand suggestes naar goede Win XP Riva 128 Drivers waar ik ook de TV-out functionaliteit van kan gebruiken??

Zal wel weer op driverguide uitlopen,maar daar staan ook zoveel brakke:(

Dank.
grtz
Auke

Schiet mij maar neer

Pagina: 1