[IIS5 & mysql] Probleem na restart

Pagina: 1
Acties:

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-08 15:08
Ik heb een big probleem.
Ik heb een Win2K pro bak. Daarop geïnstaleerd IIS5 en PHP.
Nu heb ik er mysql bij geïnstalleerd op 2 manieren geprobeerd. Via de installer en gewoon alles in een map op de C:\ schijf pleuren.

Maar iedere keer als ik de computer een keer opnieuw opstart nokt mysql ermee :?
Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit veranderen?

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MySql is toch een Windows services? Functioneert die wel? Is er iets wat staat in je Event Viewer? Hoe herken je dat MySql niet functioneert?

• winux
Nou heel simpel als ik hem start komt er een groen lampje te staan en als ik hem opnieuw start word dat lampje iedere keer rood en geeft me script aan dat ie mysql niet kan conecten.:?

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En de services? staat die niet stil? Kan je die starten?

• winux
Ik kan hem starten maar binnen 5 seconden sluit ie ze eigen weer af :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Begin maar eens om te kijken in je evenvtvwr, hier kunnen we niets mee behalve gokken.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• winux
Hij zegt in de event vieuwer: De MySql-service is onverwacht gestop. Dit is 2 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 0 milliseconden worden uitgevoerd: Opnieuw starten

[ Voor 4% gewijzigd door winux op 09-03-2004 14:46 ]

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. het was de bedoeling om je toch wel een beetje aan te sporen wat meer innitiatief te tonen :|

Braaikamer - Smoke&BBQ

• winux
Ik heb alles al geprobeerd maar kan ik ook weleens iets goed doen bij jou want jij loopt altijd op mij te fitten. :(

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

*wat* heb je allemaal al geprobeerd :?
Zijn er depencies op die services ? Wat voor errornummer krijgt dit event mee, en wat vind je voor relevante info op bijv. eventid.net ?
kan ik ook weleens iets goed doen bij jou want jij loopt altijd op mij te fitten.
Zodra jij een normaal topic met afdoende info weet te starten, zonder dat je je probleem neerflikkert en er maar vanuit gaat dat andere het wel voor je oplossen, heb je van mij geen last. Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1