Toon posts:

Pentium 3 550 mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hej,

weet iemand hoe je een intel pentium III 550 MHz moet over clocken? tis een oude pc, kheb het nog nooit geprobeerd.

wat moet ik daarvoor doen?

gr bart

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
http://gathering.tweakers.net/forum/find
http://www.google.nl

Gebruik eerst eens de search en lees de faq voor dat je dit soort summiere posts doet...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

De oudere processoren zijn op dezelfde manier te overklokken als de nieuwere processoren.. alleen het rendement zal kleiner zijn en je zal waarschijnlijk moeten overklokken door middel van jumpers in plaats van BIOS instellingen.. overigens is er in de FAQ wel het een en ander hierover te vinden (ook in de Mini overklok FAQ)...

Welkom in DOC trouwens... Je hoeft ook niet onder elke post te groeten, dit doen wij tweakers automatisch...

[ Voor 15% gewijzigd door Apen-nootjes op 09-03-2004 14:29 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:47

GaMbiNo

1337

Bussnelheid omhoogschroeven aangezien de multiplier gelockt is.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:07
Je moet de faq gaan lezen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik wens je veel succes met het overklokken van dit ding als het een Katmai is. verwacht niet meer dan een paar Mhzjes winst (met mazzel krijg je hem tot 600).
er zit niet veel rek in een katmai core en het overclocken zul je dan ook neit eens merken waarschijnlijk.

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:04
Mijn oude P3 550 kwam niet eens aan de 600mhz met een Alpha cooler met 2 delta screamers er op... Heeft weinig zin volgens mij

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Hier staat alles in :)
Gewoon even dat stuk op je gemak doorlezen, en rustig gaan proberen, dan kom je er wel uit :)

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.