Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zoeken naar: Personal messages
[ Voor 8% gewijzigd door Vinnie op 09-03-2004 14:12 ]
C:\>_
• Dit is al vaker geoppert in React Bugmelding-forum;
• Daar zou dit eik ook moeten staan
• Dit zit afaik zelfs wel in React;
• Conclusie uit vorige topics: Wordt niet gedaan ivm de controle van deze berichten etc.
Dat is altijd de conclusie van de discussie
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 09-03-2004 14:14 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hier wordt door een groot gedeelte van de crew het tegenovergestelde gezegdchem schreef op 09 maart 2004 @ 14:16:
Het zit niet in React.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Da's niet zo handig danSpider.007 schreef op 09 maart 2004 @ 14:20:
[...]
hier wordt door een groot gedeelte van de crew het tegenovergestelde gezegd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Da's niet echt een bug, vandaar dat ik het daar niet gezocht heb.Osiris schreef op 09 maart 2004 @ 14:12:
Ff paar dingetjes:
• Dit is al vaker geoppert in React Bugmelding-forum;
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lees dan ook de hele thread, dus ook Kaj. in "Personal Message"Spider.007 schreef op 09 maart 2004 @ 14:20:
[...]
hier wordt door een groot gedeelte van de crew het tegenovergestelde gezegd
Anyway, honderden keren langs geweest, zit niet in React en als het er in zat ging het hoogstwsch niet aan. Nuff said
Je hebt ook niet in Lieve Adjes gezocht, getuige de 6 topics die ik direct vind als ik je topictitel invoer op een LA search.Bor_de_Wollef schreef op 09 maart 2004 @ 14:24:
[...]
Da's niet echt een bug, vandaar dat ik het daar niet gezocht heb.
Mjah, ik, en nog andere crewleden waren in de veronderstelling dat het was uitgezetcurry684 schreef op 09 maart 2004 @ 14:25:
Lees dan ook de hele thread, dus ook Kaj. in "Personal Message"
Neuh, het ligt andersAnyway, honderden keren langs geweest, zit niet in React en als het er in zat ging het hoogstwsch niet aan. Nuff said
Het heeft in React gezeten, maar is er bij 1.7 of 1.8 weer uitgesloopt omdat het niet aan de wensen van Parse voldeed.
Het zal er wel weer inkomen, en waarschijnlijk, maar pin me er niet op vast, zal het dan ook aangezet worden op GoT, hetgeen natuurlijk wel enig creatief werk van Crisp vereist, aangezien de templates ervoor aangepast moeten worden.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.