Toon posts:

prog om bandbreedte te beheren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een niet al te snelle verbinding (256) en moet dus kiezen tussen Inetten, Downloadprogs aan of Online gamen.
Is er een prog waarmee ik kan instellen hoeveel snelheid elk van de bovengenoemde progs inneemt, zodat ik sneller kan browsen, maar wel DL progs op lagere snelheid kan laten lopen?
Ik weet dat je max snelheid in de DL progs zelf kan instellen, maar ik wil de progs met snelheid in 1 window kunnen beheren... anybody?

Nog een klein ander vraagje; Op sommigge websites wordt de rechterzijde van de browser niet benut. Ligt dat aan desktop res ofzo?

thnx

• Flamestrike
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-08 07:55
www.google.com ?
netlimiter ;)

voor mensen met een lagere resolutie?

zodat ze niet horizontaal hoeven te scrollen?

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
www.google.nl ??? Of anders gewoon de search van het GOT

Tip:
http://www.netlimiter.com/

Edit:
Jammer net te laat :X

[ Voor 16% gewijzigd door KC_Kaas op 09-03-2004 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx :)

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Met netlimiter beheer je niet de bandbreedte die je gebruikt, alleen de snelheid van de verschillende programma's

Sometimes human's are...

Verwijderd

Topicstarter
Maar daarmee dan toch ook de bandbreedte in verhouding tot elkaar?
Zo niet, heb je een tip voor een ander proggie dan?

NetLimiter is wel ok btw!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Inderdaad is het handig en nodig om voor vragen eerst even riond te zoeken op en buiten GoT. Maar het is ook handig om voor het posten de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) te lezen in een subforum, zo staat jouw vraag in de SA FAQ: overig (welk doorverwijst naar FAQ Network Troubleshooting ). Lees dat even door, er staan nog wat meer tips :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1