Toon posts:

XSL-FO tabellen niet zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik ben al een tijdje bezig met het uitzoeken van xslt en xsl-fo. Ik moet een XML bestand omzetten naar PDF. Dit is te doen en ook al redelijk gelukt. Toch ben ik tegen een probleem aangelopen. Als ik in XSL-FO een tabel wil aanmaken en daarna met FOP een PDF aanmaak dan genereerd hij alles behalve de Tabel :? Misschien een newbie vraag maar ik komt er eg niet uit :(

Groeten

Verwijderd

Misschien handig als je ook laat zien _wat_ je hebt geprobeerd. Ik kom er iig niet uit zo.

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels gelukt .. uren code staren maakt een newbie echt 8)7. maar goed we gaan gewoon door!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:42:
Het is inmiddels gelukt .. uren code staren maakt een newbie echt 8)7. maar goed we gaan gewoon door!
Wellicht handig voor de eeuwige search om je oplossing ook hierin te vermelden ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op 09 maart 2004 @ 15:44:
[...]

Wellicht handig voor de eeuwige search om je oplossing ook hierin te vermelden ;)
Ik vraag me af hoeveel iemand aan een oplossing heeft zonder probleem :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:50:
[...]

Ik vraag me af hoeveel iemand aan een oplossing heeft zonder probleem :)
Daar heeft TS dan ook meteen goeie aan, om z'n probleem concreet te vermelden :D

:w

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Hmja :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.