Verlopen pagina's

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:12
Bij een klant staat een PC die met een gewoon 56k6 modem inbelt bij KPN maar als die klant een pagina wil openen dan geeft deze constant "deze pagina is verlopen" aan ...
Wat zou dat kunnen zijn?

Na wat gezocht te hebben hiero en op Google kom ik tot de conclusie dat de Internet Cache een boosdoener kan zijn.
Dus de cookies/internet bestanden/geschiedenis (dan maar alles) weg laten gooien.

Maar nog steeds geeft IE aan: "deze pagina is verlopen"

Instellingen van het modem en de PC staan alles goed en kloppen allemaal (want ik heb ze ingevoerd ;) :P geintje natuurlijk, maar ze kloppen wel)

WinXP Pro SP1a en alle Updates
IE 6.0.nog wat nog wat
Eminent modempje

Iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen?

This is the Way.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

controleer de instellingen van de cache nog eens goed; en bekijk wanneer IE een pagina wil verversen. Heeft een andere browser dit probleem ook :? FireFox :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Staan er iets van adware of andere rotzooi op die pc?

Loopt de tijd van die PC gelijk aan de tijd van de server? Ik kan me voorstellen dat bij bepaalde versleutelde verbindingen de tijd niet een te groot verschil mag zijn... Ik heb eens gezien bij een mac dat deze niet kon telebankieren. Toen bleek een te groot tijdverschil de boosdoener te zijn :o 8)7

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Staat de datum uberhaupt wel goed?