Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Haha, wat ik nu toch weer mee maakte.

Ik gebruik sinds kort een usb-key voor op school, en gebruik deze altijd met het bijgeleverde kabeltje van een cm of 50. Nu kwam ik thuis en sloot ik m'n key aan en begon ik wat te tikken, bleven er letters wegvallen (geen typfouten, ze kwamen gewoon niet op 't scherm en af en toe plakken). Dus ik zoeken naar nieuwe batterijen voor m'n draadloze logitech tobo (geeb bluetooth, gewoon ouderwets radiografisch), nieuwe batterijen erin, shit, nog steeds. En maar zoeken en maar zoeken (als je overklokked wil je A20 handler (meen dat het beest zo heet dat je tobo etc input verwerkt) het niet meer bij kunnen houden, had al een keer iets dergelijks gehad).

Blijkt het uiteindelijk het snoertje van m'n usbkey te zijn wat zo opgerold uit m'n rugzak komt en boven m'n ontvanger hangt. :D En de minieme stroompjes die zo'n usb-key nodig heeft (kennelijk ook in rust) waren dus genoeg om het radiosignaal erboven te verstoren. En dat terwjil het er best shielded uitziet, maargoed, paar keer geprobeerd en het was het toch echt ;)

Moraal van het verhaal?.... Tsja, vond 't wel grappig.